فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان رقابتهای جام جهانی قطر به دنبال انتخاب سرمربی بود اما هنوز با وجود تلاش‌های فدراسیون فوتبال نتوانسته جانشینی برای کارلوس کی روش انتخاب کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پیگیری این فدراسیون برای تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی گفت: بعد از پایان رقابتهای جام جهانی مشخص کردن سرمربی تیم ملی به یکی از اولویت‌های فدراسیون تبدیل شد و به همین جهت مذاکراتی را با گزینه‌های مختلف انجام دادیم.

وی ادامه داد: این مذاکرات هنوز هم ادامه دارد و قطعاً بزودی به نتیجه خواهد رسید تا تیم ملی در دیدارهای فیفادی فروردین ماه با سرمربی جدید به مصاف حریفانش برود.

امیرمهدی علوی در مورد حریفان تیم ملی برای دیدارهای فیفادی گفت: همانطور که قبل از این اعلام کرده بودیم تیم ملی فروردین ماه با عراق بازی خواهد کرد و در سفر اخیر وزیر ورزش روسیه به ایران دیدار با تیم ملی این کشور هم قطعی شد و همان فروردین با روسیه هم در تهران بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه گزینه نهایی فدراسیون برای تیم ملی داخلی خواهد بود یا خارجی گفت: ما در گذشته هم با مربیان ایرانی به افتخارات خوبی رسیده‌ایم و هم با مربیان خارجی. به همین خاطر با هر دو گزینه مذاکرات را پیش خواهیم برد و بزودی سرمربی را انتخاب خواهیم کرد.

علوی در مورد قلعه نویی که از او به عنوان گزینه داخلی نام برده می‌شود گفت: اجازه بدهید از اسامی عبور کنیم و ضمن احترامی که برای همه قائل هستیم نامی از کسی نبریم. اما تلاش فدراسیون فوتبال این است که بزودی سرمربی را انتخاب کند تا در دیدارهای پیش رو روی نیمکت بنشیند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مذاکره با گزینه‌هایی مثل هروه رنارد، مورایس و … نیز گفت: همانطور که می‌دانید رنارد تحت قرارداد عربستان است و از نظر حرفه‌ای درست نیست وقتی مربی با کشوری قرارداد دارد با او وارد مذاکره شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر قرارداد این مربی با عربستان لغو شود آیا گزینه فدراسیون خواهد بود گفت: قطعاً جزو یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال خواهد بود. البته رنارد قبل از انتخاب ویلموتس هم جزو گزینه‌های اصلی فدراسیون بود و مذاکرات هم به خوبی پیش رفته بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها