معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: همه عوامل تیراندازی شب گذشته در شهر دهلران با تلاش عوامل انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۹۸۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، لطیف صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی اقدام ضد امنیتی شب گذشته تعدادی از افراد در شهر دهلران با اقدامات ویژه و ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان همه عوامل تیراندازی و اقدامات خشونت طلبانه اغتشاشگران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد ضمن اعتراف به اقدامات خرابکارانه خود تحویل مرجع قضایی شدند.

فرماندار ویژه دهلران ضمن هشدار به اغفال شدگان گفت: دهلران جای عرض اندام و اقدامات ضد امنیتی نخواهد بود و مردم شریف این منطقه با اینگونه حرکات مخالف و همراه نظام و ولایت هستند.

صادقی با تقدیر از اقدامات همه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در شهرستان هم یادآور شد: بیشتر دستگیر شدگان بومی دهلران و تعدادی هم از شهرستان های همجوار هستند.

به گزارش ایرنا، به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شب گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.

در تعقیب و گریز صورت گرفته ، یک نفر از عوامل انتظامی مجروح و به مراکز درمانی جهت مداوا اعزام شد.

این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها