یزد- استانداریزد گفت: در دهه مبارک فجر امسال؛ مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۴۰ پروژه با حجم اعتباری ۳۱ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۹۷۶۹۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد،مهران فاطمی در حاشیه سفر به شهرستان های یزد و زارچ و افتتاح برخی پروژه های دهه فجر این شهرستان ها، ضمن تبریک این ایام اظهارداشت: در دهه مبارک فجر امسال؛ مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۴۰ پروژه با حجم اعتباری ۳۱ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.   

وی با اشاره به افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های برخی شهرستان ها در جریان سفر معاونین خود در این دهه، افزود: پروژه های آماده بهره برداری شهرستان یزد و زارچ نیز امروز افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی از پروژه ها آغاز شد.

استاندار یزد نخستین برنامه خود را، افتتاح مجموعه پرورش شتر عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های تحولی مورد پیگیری استان یزد، قرارگیری به عنوان یکی از هاب های پرورش شتر در کشور است.

فاطمی در ادامه به افتتاح ساختمان چند منظوره دهیاری و شورای اسلامی اکرم آباد اشاره و خاطرنشان ساخت: این ساختمان علاوه بر کاربری اداری، دارای بخش های فرهنگی و ورزشی برای استفاده مردم بوده و محوطه پیرامون آن به صورت پارک اجرا شده است.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر هم سطح صاحب الزمان (عج) در شهر یزد، افزود: مقرر شده تا این پروژه بزرگ تا ۲۲ بهمن سال آینده تکمیل و به افتتاح برسد.

استاندار یزد از دیگر پروژه های افتتاحی را «اقامتگاه سنتی صفی خانی» برشمرد و گفت: برای بهره برداری از این مجموعه بسیار زیبا و در نوع خود بی نظیر بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
فاطمی همچنین با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شمس و سما در شهرستان زارچ، بیان کرد: این مجموعه به همت یکی از خیرین استان احداث و توسط اداره کل نوسازی تکمیل و تقدیم مردم شد.  
 
وی در پایان با اشاره به افتتاح بلوار شهید مدرس و پارک در جنب مسجد امام حسین (ع) روستای محمدآباد زارچ، خاطرنشان کرد: امیدواریم ما مسئولین بتوانیم در سطحی بالاتری سهم خدمتگزاری خود را نسبت به مردم انجام دهیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها