فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دشمن از ایران یکپارچه در هراس است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن همه توان خود را برای تجزیه ایران با استفاده از تنوع قومی و مذهبی بکار گرفته چرا که از ایران یکپارچه بشدت در هراس است.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۹۹

به گزارش جام جم آنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی در جمع راهپیمایان سنندجی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، تحولی تاریخی است که در هیچ بخشی از کره خاکی، نظیر ندارد.

وی با بیان اینکه عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی آن است، گفت: امروز به عنوان یک سرباز کوچک در برابر خانواده معزز شهدا سر تعظیم فرود می‌آورم و به شما مردم کردستان تبریک می‌گویم که فرزندانی در دامان خود پرورش داده‌اید که، مردانه برای دفاع از یاد و نام بزرگ شهدا وارد صحنه عمل شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بارزترین ویژگی کردستان را همان بیان رهبر معظم انقلاب با عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش برشمرد و گفت: کردستان، سرزمین فداکاری، فرهنگ، ایمان و هنر است که با رشادت و ایستادگی، توطئه‌های بزرگی را خنثی کرده است.

دریادار ایرانی با اشاره به اینکه امروز در حالی چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفته‌ایم که نظام اسلامی در سایه استقلال و با تکیه بر قدرت مردمی و حرکت در مسیر ولایت فقیه قدرتمندتر از گذشته است و دشمن ناامیدتر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پیکره متحد ایران اسلامی با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و قومی و زبانی از هم گسیخته نخواهد شد، عنوان کرد: دشمن با ابزار تفرقه شیطانی خود به دنبال تکه‌تکه کردن این پیکر واحد است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به مردم زادگاهش کردستان گفت: شما مردم قهرمان پرور کردستان با ولایتمداری، بصیرت مثال زدنی و دشمن شناسی، فتنه‌های گوناگون را خنثی و در سند افتخار ایران اسلامی ماندگار شدید.

امیردریادار ایرانی، تنوع اقوام در کشور را فرصتی دانست که باید به آن توجه شود و اضافه کرد: وجود استعداد‌های گوناگون بستری است که اجزای این ملت را در کنار هم و برقرار نگاه می‌دارد.

وی یادآور شد: همزیستی و اتحاد ملت یک افتخار است که فرمانده معطم کل قوا آن را ترسیم کرده‌اند و رمز اقتدار نظام اسلامی نیز همین نقطه قوت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: هرکس به هر شیوه‌ای با این نگرش نظام اسلامی نسبت به همدلی شیعه و سنی و اقوام مخالفت کند، همسو با دشمن است.

امیردریادار ایرانی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن خنثی، ولی تمام نشده، تاکید کرد: دشمن از دستیابی به اهداف شوم خود منصرف نشده، ولی هوشیاری، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران هم تمام شدنی نیست و دشمنان هم از اینکه نمی‌توانند ملت ایران را وادار به تسلیم کنند عصبانی هستند.

وی به تغییر تاکتیک دشمن در طول عمر انقلاب برای شکست مقاومت ملت ایران اظهار داشت: جوانها، خانواده‌ها و مسوولان باید هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بااشاره به اینکه نیرو‌های مقتدر مسلح با تمام توان از موجودیت و تمامیت کشور و اسلام دفاع می‌کنند، اضافه کرد: از رعد و برق توخالی دشمن هراسی نداریم و عقب نخواهیم کشید و محکم‌تر از گذشته از اقتدار کشورمان از هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان دفاع می‌کنیم.

امیردریادار ایرانی یادآور شد: از اساسی‌ترین باور‌های انقلاب اسلامی احساس عزت است و هر فرد ایرانی به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار می‌کند و در مقابل، قدرت‌های جهانی به قدرت و تبلیغات سیاسی پوشالی خود پی برده و معترف شده‌اند.

وی تاکید کرد: ملت ایران، راه و هدف خود را با قدرت ادامه می‌دهد و حفظ عزت ملی را مهمترین راهبرد خود می‌داند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر ملت ایران در سیاست‌های بزرگ جهانی دخیل شده، به واسطه داشتن رهبر مدبر و مردم شجاع و متحد بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه باید وحدتمان را قدر بدانیم، تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند وحدت ملی را برهم بزنند، سرانگشت تفرقه‌انگیز دشمن را هدف گرفته و هرکس به بهانه مذهب و قومیت بر آتش تفرقه بدمد، چه بداند و چه نداند، مزدور دشمن و مخالف اصل اسلام است.

در ادامه این مراسم، قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل نیز به آتش کشیده شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها