استانبول، یکی از توریستی‌ترین شهرها در سراسر دنیاست و مرز بین دو قاره اروپا و آسیا است. سالیانه نیز شمار زیادی از مردم، از این شهر دیدن می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۸۴

بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

یکی از سوال‌های رایج در سفر به این شهر این است که بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کدام است؟ در ادامه‌ این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم.

لیستی از بهترین مناطق برای گرفتن هتل در استانبول

استانبول از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مقصدهای تفریحی است. این شهر، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که آن را از دیگر شهرها کاملا متمایز می‌کند. دربرگرفتن هر دو قاره‌ اروپا و آسیا، یکی از این ویژگی‌هاست. استانبول، شهری مدرن و متناسب با تفریحات و فعالیت‌های دنیای معاصر است؛ با این حال، پیشینه‌ تاریخی مثال‌زدنی دارد. امکانات این شهر، باعث می‌شود در سفر به استانبول، سفری شاد و کامل را تجربه کنید. سرزندگی و حیات شبانه، موزه‌ها و بناهای تاریخی دیدنی‌، چشم‌اندازهای طبیعی بی‌نظیر و سواحل شلوغ جزئی از این امکانات محبوب هستند.

به دلیل شمار بالای مسافران استانبول، هتل‌های زیادی در این شهر ایجاد شده است؛ از این رو، از هر کوچه‌ای که عبور کنید، چندین و چند هتل و هتل آپارتمان می‌بینید. معمولا افراد به امکانات و خدمات هتل محل اقامت، توجه زیادی نشان می‌دهند. اما باید در نظر داشت که موقعیت مکانی هتل هم به همان اندازه قابل توجه است.

 

ملاک‌های زیادی برای ارزیابی محله‌ای که هتل در آن قرار دارد، حائز اهمیت است. یکی از این موارد، دسترسی سریع و راحت به مراکز مهم شهر است. بهتر است که هتل به میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر نزدیک باشد. نزدیکی محل اقامت به وسایل نقلیه‌ عمومی هم از دیگر نکات مهم برای انتخاب هتل است؛ علاوه بر این، باید به فاصله هتل تا جاذبه‌های تفریحی و اماکن مهم شهر نیز توجه کنید. در ادامه، بهترین محله‌ برای رزرو هتل در استانبول را معرفی می‌کنیم.

اقامت در معروف ترین و شلوغ ترین میدان استانبول (تکسیم)

بدون تردید تکسیم، بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول است. این محله، در اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده و به سایر مراکز شهری و وسایل نقیه‌ عمومی، دسترسی عالی دارد. در این منطقه، علاوه‌بر ایستگاه‌های فراوان مترو و تاکسی‌، خطوط تراموا هم دیده می‌شود.

هتل‌های زیادی در تکسیم قرار دارند. این هتل‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌دهند و رنج قیمت متفاوتی دارند. از ارزان‌ترین هتل‌ها گرفته تا لوکس‌ترین‌ها، همگی در این منطقه یافت می‌شوند. خیابان استقلال، که در نزدیکی تکسیم قرار دارد، از پربازدیدترین خیابان‌های شهر است. تجمع کافه‌ و رستوران‌ها نیز‌، این منطقه را به محلی برای شب‌نشینی‌های طولانی تبدیل کرده است.

 

قلب تاریخی شهر استانبول منطقه سلطان احمد

سلطان احمد، یکی از بهترین محله‌ها برای اقامت در استانبول است. این محله، به‌عنوان قطب تاریخی شهر شناخته شده و بخش عمده‌ای از بناها و مراکز مهم را در خود جای داده است. موزه‌ها، مساجد، کلیساها و شمار قابل توجهی از کاخ‌ها، در این منطقه قرار گرفته‌اند؛ در نتیجه اگر به بازدید از تاریخچه‌ شهر علاقه‌مند هستید، سلطان احمد بهترین منطقه برای گرفتن هتل در استانبول است.

خیابان قدیمی لاله لی استانبول با حال و هوای جدید

لاله‌لی، از دیگر مناطق مهم استانبول است که به‌عنوان قطب تجاری شهر شناخته شده است. این منطقه که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد، بسیار قدیمی است و در گذشته به تجارت چمدان اختصاص داشت. اکنون نیز در صنعت چرم و نساجی، معروف است. این محله‌، بسیار زنده و پررفت‌وآمد است و وسایل نقلیه‌ عمومی و مراکز خرید عمده زیادی دارد. لازم به ذکر است که هتل و رستوران‌های این منطقه نیز، قیمت بسیار مناسبی دارند.

همانطور که مشاهده می‌کنید، مناطق مختلف استانبول، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد و برای رزرو هتل در استانبول حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. تنها کافی است متناسب با تفریحات مدنظر و معیارهایتان از وب سایت بوکینگ، هتلی مناسب رزرو کنید.

اقامت در نقطه ای صفر آسیا و اروپا، تنگه بسفر

وقتی صحبت از بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول باشد، قطعا بشیکتاش یکی از گزینه‌هاست. بشیکتاش، قسمتی از محله‌ شیشلی است و در بخش اروپایی شهر قرار دارد. تنگه‌ بسفر، که در نزدیکی این منطقه قرار گرفته، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را برای هتل‌های بشیکتاش رقم زده است. یکی دیگر از خصوصیات منحصربه‌فرد این منطقه، دسترسی ساده به کشتی است؛ این مسئله عبورومرور میان بخش اروپایی و آسیایی را سهولت می‌بخشد. دیگر این که، از تنوع غذایی در رستوران‌های این منطقه هم نباید غافل شد.

منطقه‌ بشیکتاش به واسطه‌ قدمت طولانی، موزه‌ها و کاخ‌های زیادی دارد؛ همچنین کاخ دولما باغچه که یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این شهر است، در نزدیکی بشیکتاش قرار دارد.

محله شیشلی، منطقه اروپای استانبول

شیشلی، یکی از مناطق لوکس استانبول به شمار می‌رود که در قسمت اروپایی این شهر واقع شده است. این منطقه از مناطق اعیان‌نشین است و تعداد مهاجران غیرمسلمان در آن زیاد است. از جاذبه‌های گردشگری این بخش می‌توان به مواردی مانند کلیسای شیشلی، مسجد تشویکیه، خانه آتاترک، موزه ارتش، قصر ایلامور و مراکز خرید متعدد اشاره کرد.

بشیکتاش، منطقه قدیمی و مشهور

بشکاتیش که در ضلع غربی استانبول قرار گرفته، از محله‌های قدیمی این شهر است. این محله به دلیل مجاورت با آب، به عنوان یکی از مراکز دریایی شناخته می‌شود و قایق‌ها از مبدا آن به سایر مناطق حرکت می‌کنند. از جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی این محله می‌توان به کاخ‌ها و موزه‌هایی مانند موزه نیروی دریایی، کاخ دولما باغچه و قصر چیرگان اشاره کرد.

در واقع می‌توان گفت که این منطقه تم تاریخی دارد. اگر شما هم قصد دارید به این منطقه سفر کنید، می‌توانید از طریق وب سایت مجموعه بوکینگ هتل‌های موجود در این منطقه را رزرو کنید.

بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول کجاست؟

رزرو هتل در منطقه بازار بزرگ استانبول

کمتر کسی پیدا می‌شود که در سفر به استانبول، تمایلی به دیدن بازار بزرگ این شهر نداشته باشد. هتل‌های زیادی در این منطقه قرار دارند که رفت‌وآمد را برای علاقه‌مندان به بازارگردی راحت کرده‌اند. اگر قصد دارید به این شهر فوق‌العاده سفر کنید، در نظر داشته باشید که بازار بزرگ، می‌تواند بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول باشد.

گرفتن هتل در گالاتا برای عاشقان شب

احتمالا نام منطقه‌ گالاتا را شنیده‌اید. گالاتا، بخش نسبتا کوچکی از محله‌ بی‌اوغلو است. خیابان‌های این منطقه، تماما سنگ‌فرش شده‌اند و بهترین قسمت برای پیاده‌روی و شرکت در تفریحات شبانه هستند. برج گالاتا، از مراکز دیدنی منطقه به‌شمار می‌رود؛ همچنین به خیابان معروف استقلال و پل گالاتا نزدیک است. در نظر داشته باشید که منطقه‌ بی‌اوغلو، از محله‌های لوکس استانبول به‌حساب می‌آید. در نتیجه هتل‌های آن هم از گران‌ترین هتل‌های شهر هستند.

رزرو هتل در بی اوغلو، منطقه لوکس

بی اوغلو از مناطق لوکس و قدیمی استانبول به شمار می‌رود که دارای هتل‌های لوکس معروف، خیابان و کوچه‌های شلوغ، امکانات و خدمات تفریحی بسیاری است. 

راهنمای رزرو هتل در استانبول

اگر نمی‌دانید که باید از کجا هتل رزرو کنید، بوکینگ می‌تواند راهنمای شما باشد. بوکینگ، بزرگ‌ترین شرکت برای رزرو هتل‌های داخلی و خارجی است؛ همچنین سایر خدمات گردشگری، مثل فروش بلیط هواپیما را ارائه می‌کند. این شرکت ارائه‌دهنده‌ بهترین هتل‌ها با قیمت‌هایی رقابتی است و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است. در نتیجه توصیه می‌شود هرچه زودتر از طریق بوکینگ، بهترین محله برای رزرو هتل در استانبول را انتخاب کرده و خاطره‌انگیزترین تجربه‌ سفر را برای خود رقم بزنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها