مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز تشریح کرد:

جزئیات گروگانگیری یک بیمار در بیمارستان گلستان اهواز

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به جزئیات رهایی جوان کرمانی از چنگال گروگانگیران گفت: این جوان ۲۱ساله پس از ربوده‌شدن، به یکی از کشورهای همسایه منتقل شده بود.
کد خبر: ۱۳۹۷۳۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی کرمان شامگاه گذشته در حاشیه رهایی گروگان ۲۱ ساله کرمانی که بیش از ۲ ماه در یکی از کشور‌های همسایه به‌گروگان گرفته شده بود، اظهار داشت: "دانیال" قریب ۷۰ روز قبل توسط یک گروه مسلح از یکی از شهرستان‌های استان کرمان ربوده شده بود.

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان و شهرستان مورد نظر وارد عمل شدند و با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و فنی متوجه شدند که فرد ربوده‌شده به یکی از کشور‌های همسایه منتقل شده است، افزود: با صدور دستورات اکید فرماندهی‌کل انتظامی کشور اقدامات وسیعی در این حوزه انجام شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با ابراز اینکه "با هماهنگی قضایی و اقدامات اطلاعاتی عملیات رهاسازی در روز گذشته در کشور همسایه آغاز شد"، ادامه داد: با تلاش همکاران ما در پلیس اینترپل و پلیس کشور همسایه فرد ربوده‌شده از چنگال ربایندگان رها شد.

وی خاطرنشان کرد: این جوان کرمانی پس از رهایی از چنگال گروگانگیران به مرزبانی منتقل شد و توسط همکاران ما در پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان مورد نظر به کرمان و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سردار ناظری با اعلام اینکه اقدامات پلیسی زیادی در راستای آزادسازی این گروگان توسط نیرو‌های پلیس انجام شد، گفت: این گروگان‌گیری به‌قصد اخاذی از این خانواده انجام شده بود.

وی با بیان اینکه آدم‌ربایان از خانواده فرد ربوده‌شده مطالبه قریب به ۴۰ میلیارد تومان پول کرده بودند، اضافه کرد: با اقدامات عملیاتی انجام‌شده رهاسازی گروگان روز گذشته در کشور همسایه انجام شد و برخی از این افراد دستگیر شدند.

تعداد بازدید : 157
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها