بازخوانی ملی‌‌شدن صنعت نفت

مصدق؛ آیینه‌ای از یک رؤیا

فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت که قرار بود اولین نمایش خود را در پردیس ملت (سینمای اصحاب رسانه و منتقدان) داشته باشد، به این اکران نرسید و اکران آن لغو شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از مهمترین فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی به حساب می‌آید که در بخش سودای سیمرغ چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است، اما طولانی شدن مراحل تولید آن رسیدن به‌موقعش به اکران‌های مردمی را با فراز و نشیب هایی رو به رو کرد و فیلم پس از آنکه اعلام شد، این فیلم بعد از حضور وزیر نفت فیلم، اکران خواهد شد، به نمایش در پردیس ملت نرسید.

بنیاد سینمایی فارابی امروز در خبری عنوان کرده بود، اولین اکران مردمی «گل‌های باوارده» در سانس اول در ساعت ۱۴:۳۰ در پردیس کورش در نظر گرفته شده و بعد از آن این فیلم قرار است در سانس ساعت ۱۵ در سینماهای شهرک، آزادی، تماشا، تیراژه ۲، کورش، مگامال و هدیش مال روی پرده برود، اما هنوز نسخه DCP «گل‌های باوارده» به سینماها نرسیده است.

فیلم «گل‌های باوارده» با نام قبلی «پالایشگاه» روایتی از وضعیت مهندسی نفت در جریان جنگ تحمیلی است و به دلیل پست‌پرداکشن سنگین هنوز نسخه نهایی آن آماده اکران نشده است.

طبق جدول سینمای رسانه قرار بود فیلم تازه مهرداد خوشبخت در سانس دوم امروز در پردیس سینمایی ملت روی پرده برود که با وجود اعلام تأخیر یکساعته برای پخش فیلم، نسخه نهایی این فیلم به پردیس ملت نرسید و احتمالا جدول اکران سینمای رسانه دستخوش تغییر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها