مردخشن که همسرش را بی‌رحمانه کتک زده و مرگ او را رقم زده‌بود، در دادگاه جنایی از خود دفاع کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۵۴

تحقیقات جنایی در این پرونده از شهریور سال ۱۴۰۰ و با انتقال پیکر نیمه‌جان زنی جوان به بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. این زن بر اثر ضرب و جرح به شدت مجروح شده‌بود، اما تلاش پزشکان برای نجات جانش بی نتیجه ماند.

همسر ۲۷ ساله مقتول بازداشت شد و در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: «چند سال قبل با همسرم ازدواج کردم که حاصل آن یک کودک دو ساله است. من وضع مالی خوبی نداشتم و قرار بود خانواده همسرم به ما کمک کنند اما این‌کار را نکردند. همیشه سر من منت می‌گذاشتند و از این موضوع ناراحت بودم. آن روز بر سر همین موضوعات با همسرم درگیر شدم. میترا می‌گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک کرده‌اند در صورتی که فقط وعده می‌دادند. عصبانی شدم و او را کتک زدم اما بعد پشیمان شدم و او را به بیمارستان رساندم که دیر شده‌بود.

با تکمیل تحقیقات و درخواست اولیای دم برای قصاص قاتل، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. این درحالی است که رئیس قوه قضاییه از طرف فرزند صغیر مقتول درخواست دیه کرده‌است.
در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران، پدر مقتول گفت: « تنها درخواست ما قصاص قاتل دخترم است. از خون او گذشت نمی‌کنیم و برای اجرای حکم حاضرم، سهم دیه نوه‌ام را پرداخت کنم.»

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: « آن روز من و همسرم بحث کردیم و میترا حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. خانه را ترک کردم اما چند ساعت بعد وقتی برگشتم، رفتار همسرم سرد بود و عصبی شدم. ظرف غذا را سمتش پرت کردم و بعد او را روی زمین هل داده و با مشت به سر و صورتش کوبیدم. وقتی به خودم آمدم، میترا بیهوش شده‌بود. من قصد کشتن او را نداشتم و حالا پشیمانم. »
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها