تازه داماد با فریب خانواده و دوست همسرش به بهانه سرمایه گذاری در خرید و فروش دلار از آنها کلاهبرداری کرد و گریخت.
کد خبر: ۱۳۹۵۹۰۵

دوروز پیش زنی میانسال با حضور در پلیس آگاهی تهران از تازه داماد خانواده به اتهام سرقت و کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: دخترم در یک شرکت کار می کرد که در آنجا با مردی آشنا شد که با مدیران شرکت مراوده مالی داشت. آنها بعداز مدتی ازدواج کردند. چند ماه قبل دامادم از ما خواست هر چه پول و طلا داریم به او بدهیم تا وی در بازار دلار سرمایه‌گذاری کند تا سود خوبی نصیب‌مان شود. ۸۰میلیون تومان طلاهایم را همراه ۱۲۰میلیون تومان وام ازدواج دخترم و ۱۲۰میلیون تومان پس‌اندازم را همراه گوشی و لپ‌تاپ به او دادیم که فروخت و کل سرمایه مان ۵۰۰ میلیون تومان شد.

وی افزود: او با این پول دلار خرید و چند بار هم سود آن را به حساب‌مان واریز کرد. همچنین مدارک هویتی من و خانواده‌ام و چند نفراز اقوام را گرفت و با آن دلار خرید. بعد از چند ماه ، دیگر سودی به ما نداد و قرارشد در این باره با ما حرف بزند اما دیگر از او خبری نشد و تلفن همراهش خاموش بود .

شاکی ادامه داد: سراغ خانواده‌اش رفتیم که از او خبری نداشتند. به کارگاه محل کارش سرزدیم که گفتند چند روز است آنجا را تحویل داده و رفته است. در جست‌وجوی او بودیم که پیامی در فضای مجازی به دخترم ارسال کرد مبنی براین‌که برو دادگاه خانواده و طلاقت را بگیر . من برای همیشه به اتریش سفر کرده‌ام و دیگر پیدایم نمی‌کنی . همان‌جا بود که فهمیدیم سرمان کلاه گذاشته و تازه داماد فرارکرده است. اکنون از او شکایت داریم چرا که باعث شد زندگی دخترم نابود شود و همچنین سرمایه مالی‌مان هم از بین برود. با شکایت این زن میانسال تحقیقات ادامه داشت تا این‌که معلوم شد، مرد شیاد علاوه بر این خانواده، خانمی را که از همکاران همسرش بوده نیز فریب داده واز او نیز ۱۰۰میلیون تومان گرفته تا سرمایه گذاری کند و به او سود دهد که پول را گرفته و سر او نیز کلاه گذاشته است. تحقیقات پلیس برای دستگیری تازه داماد شیاد ادامه دارد تا با دستگیری وی راز دیگر جرایمش فاش شود .

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها