یزد - رئیس شورای قضایی استان یزد، گفت:‌ دوران تحول و تعالی قوه قضاییه و نیاز امروز جامعه، مدیریت جهادی، تحول آفرینی و امید بخشی برای نسل جوان است .
کد خبر: ۱۳۹۵۸۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، غلامعلی دهشیری در نشست شورای قضایی استان یزد، اظهار داشت: مدیریت جهادی و انقلابی نیازمند جهاد تبیین است تا افکار عمومی نیز در جریان برنامه ها و اقدامات انجام شده قرار گیرد.
وی بر حضور در اجتماعات مردمی، ارائه میزهای خدمت و مشاوره و قرار دادن وقت مضاعف برای ارباب رجوع تأکید کرد و افزود: اتخاذ رویکرد تبیینی و بیان دستاورد های انقلاب اسلامی و با ارائه آمار های مقایسه ای باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام قضایی، با اشاره به اهمیت نسل جوان و نوجوان در جامعه گفت: حضور در مدارس در جمع های دانش آموزی و نشست های بحث و تبادل نظر با شوراهای دانشجویی یکی از رسالت های مهم قضات در دوره ی کنونی است.

وی تصریح کرد:‌ عدم روایتگری اول و بموقع مسوولان و خلأ اطلاع رسانی صحیح و اصولی با جوسازی، دروغ پردازی و پروپاگاندای غربی پر می شود، به گونه ای که گذشت حق الناسی قصاص نفس را در مقابل یک جرم امنیتی قرار می دهند و در یک قیاس اشتباه، ماهیت عدالت محور قوه قضاییه را زیر سئوال می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها