نماینده اراک گفت: در پشت پرده سناریوی قرآن‌ سوزی جریان صهیونیستی نقش آفرینی می‌کند.
نماینده اراک گفت: در پشت پرده سناریوی قرآن‌ سوزی جریان صهیونیستی نقش آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسن آصفری در گفتگو با خبر 24 تأکید کرد: در پشت پرده سناریوی قرآن‌سوزی به جز جریان لابی صهیونیست‌ها هیچ جریان دیگری نیست.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: هیچکدام از ادیان حتی یهودی‌ها نیز دست به سوزاندان قرآن نمی‌زنند و فقط صهیونیست‌ها پشت این جریان هستند چون از اتحاد و انسجام ملت‌های مسلمان وحشت دارند.

این نماینده مجلس مهم‌ترین دلیل قرآن‌ سوزی را وحشت برخی جریانات ضد اسلامی از گسترش دامنه اسلام در دنیا دانست و گفت: جریانات ضد اسلامی متوجه شده‌اند که ادیان دیگر نتوانستند خواسته‌هایشان را اجرایی کرده و بسترهای لازم برای خانواده‌های آنها را فراهم کند، به همین جهت از گسترش اسلام ترس دارند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یکی دیگر از ریشه‌های این اقدام را در تلاش برای گسترش اسلام‌هراسی در دنیا خواند و گفت: این اقدامات از دیروباز شروع شده و اوج آن شکل‌گیری داعش است.

به گفته وی، در بین جریان داعش کسانی بودند که حتی به نماز و خدا هم اعتقاد نداشتند اما با پرچم اسلام سعی به قطع ریشه‌های اسلام داشتند تا با اقدامات تروریستی و آدم‌کشی به نام اسلام، بتوانند جایگاه اسلام را در دنیا تضعیف کنند، ارزشمندی قرآن را بشکنند و اقدام به سوزاندان قرآن کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها