غرب عصبانی است چون سپاه جلوی زورگویی را می‌گیرد
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

غرب عصبانی است چون سپاه جلوی زورگویی را می‌گیرد

فعال رسانه‌ای با اشاره به شکست کمپین «وکالت می‌دهم» گفت: این کمپین در نطفه عقیم و به ضد خود تبدیل شد.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، پنجمین برنامه جام انقلاب امروز چهار‌شنبه پنجم بهمن ماه با تهیه کنندگی فریدون ماهر، سردبیری مصطفی صادقی و سید مجتبی جلال‌زاده، احسان رستگار و امین صبحی به عنوان اعضای تحریریه از رادیو انقلاب پخش شد. موضوع نخست این برنامه بررسی اخبار مربوط به 2 کمپین «وکالت می‌دهم» و «وکالت نمی‌دهم» بود.

چندی پیش طرفداران پهلوی امضا برای کمپین «وکالت می‌دهم» را آغاز کردند اما خیلی زود این کارزار تبدیل به ضد خود شد.

با وجود گذشت بیش از هفته از زمان آغاز راه اندازی کمپین، تنها 350 هزار نفر آن را امضا کردند که نشان از عدم فراگیری آن دارد، این عدم فراگیری آنقدر به چشم می آید که در مقایسه با مخاطبان شوهای تلویزیونی می توان میزان یخ بودن فضای آن را احساس کرد.

وقتی 350 هزار رأی به کمپین «وکالت می دهم» کنار 9 میلیون رأی ارسالی مخاطبان برای برنامه عصرجدید قرار بگیرد، میزان بی اعتبار بودن رضا پهلوی در میان مردم مشخص می شود. از طرف دیگر کمپینی که عوامل راه اندازی آن تصور می کردند به نقطه عطفی برای گردهمایی گروه های اپوزیسیون جمهوری اسلامی بدل شود، بستری برای بروز اختلافات جدی و کشمش‌های گروه های ضدانقلاب با هم شده است، حتی در مواردی طرافداران این کمپین هم با یکدیگر در فضای مجازی برای سهم خواهی دعوا و بگومگو می کنند، مثال بارز این اتفاق جنگ لفظی است که بین سعید حافظی و احسان کرمی جریان دارد چون هر دو مدعی اند مبتکر راه اندازی این کمپین بودند.

در این رابطه عباس کلاهدوز فعال رسانه‌ای روی خط برنامه آمد و گفت: کشور 80 روز دچار اغتشاش شد اما نظام با تدبیر آرامش را به کشور بازگرداند. حالا رسانه های بیگانه تلاش دارند تا فضای اغتشاش را همچنان در جامعه زنده نگه دارند. از این رو شبه کمپینی را انداختند اما نتوانست بین ضد انقلاب اجماع ایجاد کند.

وی افزود: از بین 8 میلیون ایرانی مقیم خارج کشور، 40 میلیون کاربر ایرانی اینستاگرام و 4 میلیون کاربر ایرانی توئیتر فارسی تنها 350 هزار نفر به کمپین «وکالت می دهم» پیوستند بنابراین می توان گفت دشمنان با راه اندازی این کمپین قصد داشتند نمایش اتحاد بدهند اما فضای انشقاق را بین آنها شکل گرفت.

این روزنامه نگار با بیان اینکه کارزار «وکالت می‌دهم» در نطفه عقیم و به ضد خود تبدیل شد، اظهار کرد: رژیم پهلوی سابقه بدی در ذهن مردم ایران دارد و امروز افکارعمومی در ایران می پرسند «رضا پهلوی طی 44 سال اخیر به چه کاری در خارج از کشور مشغول بود که حالا می خواهد در نقش یک لیدر سیاسی ظاهر شود؟». ضمن آنکه بعد از آغاز این کارزار دعواهای جدی و شدیدی بین گروه های اپوزیسیون سلطنت طلب، کومله، منافق و غیره بالا گرفت.

راه‌های ارتباطی با برنامه جام انقلاب به شرح زیر هستند:

رادیو انقلاب موج اف ام ردیف 99.5 دهم مگاهرتز

سامانه پیامکی 30000955

سایت رادیو انقلاب: Radioenghelab.ir

فضای مجازی: پیام رسان های ایرانی بله و سروش @enghelabradio

تلفن ارتباط با مخاطبین 02122044185

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها