رادیو ایران در آستانه چهل و چهارمین جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های مختلفی را برای پخش تهیه و تدارک دیده است.
کد خبر: ۱۳۹۵۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، محمدجعفر محمد‌زاده، مدیر رادیو ایران ضمن تبریک و شادباش به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد مبارک مولود کعبه، از تولید مسابقه «بازیخند» خبر داد.

این مسابقه چالشی و شاد به استقبال جشن پيروزي انقلاب اسلامی خواهد رفت و به تهیه کنندگی زینب برومند از چهارشنبه  ١٢ بهمن ساعت 12:40 پخش خواهد شد.

وی با اعلام این خبر به تشریح برنامه‌های این شبکه رادیویی در این روزهاي مبارك پرداخت:

برنامه «صبح انقلاب» با هدف رونمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی و گفت و گو با مسئولان در روزهای مبارک پیروزی انقلاب به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و زهرا قائدی ساعت 6:35 پخش خواهد شد.

محمدزاده افزود: بخشی  نیز به نام «روز شمار انقلاب» به گزارشگری سارا شاکری در برنامه «سلام صبح بخیر» از 25 دی ماه پخش می‌شود.اين بخش در برنامه «صبح انقلاب» نیز ادامه خواهد داشت.  

مدیر رادیو ایران ادامه داد: سال‌هاست این شبکه در این روزهاي مبارک برنامه «خانواده‌ای به نام ایران» را با رویکرد معرفی شهرهای مختلف ایران و نقش و حضورشان در پیروزی انقلاب اسلامی  تولید و پخش می‌کند.

گفتنی است این برنامه به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و زینب برومند در اين دهه ساعت 9:00 پخش خواهد شد.

وی از برنامه دیگری به نام  مستند رادیویی «دستاورد» با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علم و فناوری نام برد كه در دهه فجر از ساعت 11:10 به تهیه‌کنندگی حسین معصومی پخش خواهد شد.

مدیر رادیو ایران تصریح کرد: به مانند سال‌های گذشته برنامه «باغ هنر» نیز در ایام الله دهه فجر به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی منعکس کننده اخبار جشنواره و رویدادهای فیلم فجر خواهد بود و مانند همیشه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 پخش خواهد شد.

 محمدزاده از چهار ویژه برنامه «امید پایدار، روز خوب پیروزی، بحث روز و جشن حضور» در روز 22 بهمن خبر داد.

 ویژه برنامه «امید پایدار» به نقش و حضور مردم  در چهل و چهار سال همراهی اشاره می کند و به سردبیری مریم هدیه لو شنبه 22 بهمن ساعت 8:30 پخش خواهد شد.

 «روزخوب پیروزی» نیز انعکاس دهنده حضور مردم در راهپیمایی بزرگ و پر شور 22 بهمن در سرار ایران عزیز است که از ساعت 9:00  از رادیو ایران پخش خواهد شد.

«بحث روز» نیز با حضور کارشناسان و اصحاب رسانه  پیام ها و بازتاب های این راه پیمایی بزرگ را در ساعت 12:40 به سردبیری فاطمه عبدالوند بررسی می کند.

«جشن حضور» نیز در روز  پیروزی انقلاب،  ساعت 17:15 بازتاب حضور گسترده مردم  را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  در رسانه‌های داخلی وخارجی، به تهیه کنندگی حسین عارفی بررسی خواهد كرد.

مدیر رادیو ایران در پایان یادآور شد: برنامه «حوض نقره» به تهیه‌کنندگی زینب برومند روز شنبه 22 بهمن مراسم پاياني جشنواره فیلم فجر را از محل برگزاری این مراسم پوشش خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها