استاندار هرمزگان گفت: عملکرد مدیران و مسئولان هرمزگان رصد می‌شود و کارت‌های زرد و قرمز برای آن‌ها مشخص شده است.
استاندار هرمزگان گفت: عملکرد مدیران و مسئولان هرمزگان رصد می‌شود و کارت‌های زرد و قرمز برای آن‌ها مشخص شده است.
کد خبر: ۱۳۹۵۷۳۰


هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: عملکرد مدیران و مسئولان هرمزگان رصد می‌شود و کارت‌های زرد و قرمز برای آن‌ها مشخص شده است.

 

مهدی دوستی در نخستین گردهمایی منطقه‌ای مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری‌های جنوب کشور افزود: مهم‌ترین بازرسی‌های مدیران، ناظر بر امور اقتصادی است و طهارت اقتصادی شرط مشروعیت هر مدیری است.


وی در این گردهمایی که نمایندگان استان‌های هرمزگان، کرمان، بوشهر، فارس و سیستان و بلوچستان حضور داشتند، گفت: باید به سمت تشکیل مخازن آماری و تحول آفرینی در مدیریت حرکت کنیم.


استاندار هرمزگان افزود: با هدف حل مشکلات مردم طرح افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام، با کمک دستگاه‌های اجرایی و اداره کل اطلاعات استان عملیاتی و با شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم، زمینه رفع آن‌ها را آغاز کرده ایم.


دوستی گفت: مردم می‌توانند مطالبات خود را در رابطه با مدیریت شهری و مسائل و مشکلات موجود در سامانه هرمزگان من مطرح و عکس آن را ثبت کنند به دنبال آن فرمانداران و شهرداران نیز با ثبت عکس رفع مشکل، به مطالبه مردم پاسخ دهند.


وی به تدوین بانک مسائل استان و مردم در هرمزگان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های معطل دستگاه‌های اجرایی استان، بویژه ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین دولتی، در اجرای ۲۰ طرح عمرانی استفاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها