۶سکانس واقعی از ماجرای خیانت و جنایت

وقتی فهمیدم همسرم خیانت‌کرده ۳بار خودکشی کردم

رازگشایی از ۳پرونده در طرح ضربتی پلیس آگاهی البرز

پول‌پاشی دزدان برای فرار

اعضای دوباند سرقت و عاملان قتل مرد اهل فردیس در طرح پلیس آگاهی البرز، شناسایی و دستگیر شدند. دزدان با روش‌های مختلف به خانه‌ها دستبرد می‌زدند و دو متهم به قتل به دلیل رابطه پنهانی مرتکب قتل شدند.
کد خبر: ۱۳۹۵۵۸۳
نویسنده محمد غمخوار - دبیر گروه حوادث

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم گفت: «‌چندی قبل در سطح شهر نظرآباد با وقوع سرقت‌های مشابه خانه رو‌به‌رو شده و رسیدگی به پرونده را در دستور کار قرار دادیم. بررسی صحنه‌های سرقت نشان داد، سارقان با دیلم در خانه‌ها را باز کرده و بعد از ورود، طلا و وسایل قیمتی کم‌حجم را سرقت می‌کنند. در ادامه با بررسی دوربین‌های مداربسته و ردیابی سرنخ‌ها هویت سارقان شناسایی شد‌. اعضای این باند هفت زن و مرد بودند که با اجاره‌خانه در شهرهای مختلف، اقدام به شناسایی خانه‌های خالی کرده و برای این‌که همسایه‌ها به آنها شک نکنند، زنان را با خود همراه می‌کردند.»
وی ادامه داد: «‌اعضای این باند در ادامه دستگیر شده و به سرقت از ۶۰ خانه در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز و قزوین اعتراف کردند‌. متهمان با یک‌دستگاه خاور به شهرهای مختلف رفته و بعد از چند سرقت، آنجا را ترک کرده و اموال سرقتی را در ماشین مخفی می‌کردند. ارزش اموال سرقتی اعضای این باند بیش از ۵۰‌میلیارد تومان است که مالخر اموال دزدی دستگیر شده و تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی البرز ادامه دارد.»

پول‌پاشی دزدان

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به دستگیری اعضای یک باند دیگر سرقت در کرج گفت: «‌هفته گذشته با تماس اهالی متوجه شدیم افرادی غریبه وارد خانه‌ای در یکی از محله‌های کرج شده‌اند. گشت پلیس سریع خود را به محل رساند که دزدان هنگام خروج از خانه با ماموران رو‌به‌رو شده و به سمت پشت‌بام فرار کردند. آنها در مسیر فرار از پشت‌بام خانه‌ها ۶۰ میلیون تومان پول نقد سرقتی را در هوا پخش ‌کردند تا اگر دستگیر شدند اموال سرقتی همراه‌شان نباشد‌. در این تعقیب‌و‌گریز دو نفر از دزدان به‌دلیل سقوط از ارتفاع پای‌شان شکست و دستگیر شدند. ۵۵ میلیون تومان از پول‌ها نیز کشف شد. تحقیق از متهمان برای کشف جرایم‌شان ادامه دارد.»

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها