ملاک ارزشیابی مدیران صادرات و اشتغال است؛ مردم باید ثروتمند شوند و روستاها باید تقویت شوند تا دیگر شاهد مهاجرت نباشیم.
کد خبر: ۱۳۹۵۴۷۸
استاندار: زندان‌های خوزستان باید به کارگاه تولیدی تبدیل شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر؛ استاندار خوزستان گفت: زندان‌های خوزستان باید به خوشه صنعتی و کارگاه تولیدی تبدیل شوند.

 علی اکبر حسینی محراب شامگاه یکشنبه در نشست شورای اشتغال استان خوزستان اظهار کرد: راه میانبر برای رسیدن به تحرک در استان از میان برداشتن موانع موجود در مسیر اقتصاد بین الملل است.

حسینی محراب بیان کرد: باید بودجه و زمینه سرمایه گذاری برای افراد جویای شغل و کار اختصاص دهیم تا این افراد به سود برسند.

وی عنوان کرد: یکی از بهترین مواردی که می‌تواند بخش اشتغال را پوشش دهد، خوشه‌های صنعتی در روستاها است. هرکدام از روستاهای استان براساس ظرفیت اشتغال ایجاد شود. خوشه‌های صنعتی ضمن کاهش هزینه‌ها سبب می‌شود تا قدرت رقابت برای به دست گرفتن بازار بین الملل «کشورهای شیعی» افزایش یابد.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت رصد مستمر خواسته‌های بازار خارجی مانند عراق افزود: زندان‌ها نیز باید به خوشه صنعتی و کارگاه تولیدی تبدیل شوند.

حسینی محراب با بیان اینکه آموزش و حمایت از خوشه‌های صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: زنجیره تولید را از صادرات و بازاریابی باید به صورت کامل داشته باشیم؛ همچنین صنایع بزرگ و صنایع کوچک در استان مرتبط باشند.

وی در پایان گفت: ملاک ارزشیابی مدیران صادرات و اشتغال است؛ مردم باید ثروتمند شوند و روستاها باید تقویت شوند تا دیگر شاهد مهاجرت نباشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها