در پی تصمیم مضحک پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران،مدیر کل و شورای معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور در سپاه ثارالله با سردار نظری،فرمانده سپاه استان دیدار و ضمن محکوم کردن این تصمیم مضحک پارلمان اروپا،حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سپاه ثارالله استان اعلام نمودند.
کد خبر: ۱۳۹۵۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان،احمدعلیرمضانی،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان دراین دیدار تلاش مخلصانه سپاه ثارالله درعرصه های مختلف فرهنگی،خصوصا درعرصه محرومیت زدایی از استان را ستودنی عنوان کردوافزود:رسانه استانی همچون گذشته و با آمادگی بیشتر در خدمت این نهاد انقلابی و ولایی می باشد.

سردار نظری،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی با ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب گفت:سپاه پاسداران یک نهاد مردمی است و از دل این مردم شکل گرفته است و هر جا که دشمنان ما با نظام و یا نهادی خصومت کردند مردم با اقتدار و قدرت بیشتری در عرصه های مختلف حضور پیدا کردند.

سردار نظری،از همراهی و همکاری رسانه استانی با مجموعه سپاه ثارالله خصوصا در ایام دهه مقاومت و پوشش بسیار خوب حماسه حضور دلدادگان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

در پایان این دیداراحمدعلیرمضانی مدیر کل مرکز کرمان با اهداء لوحی از زحمات سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان تقدیر کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها