یك استاد دانشگاه گفت: آمریكا در پروژه سوریه‌سازی ایران شكست خورد.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۹۶

حسین الله كرم در برنامه «جام انقلاب» در رادیو انقلاب در خصوص كمپین من وكالت می‌دهم اظهار كرد: آمریكا بعد از شكست پروژه سوریه سازی در ایران موضوع من وكالت می‌دهم را مطرح كرد كه هیچ جایگاهی ندارد جز اینكه دشمن می‌خواهد، پروژه سوریه‌سازی در ایران نمیرد. رسانه اینترنشنال و دیگر رسانه‌ های معاند می‌خواهند با اینكار پروژه سوریه‌ سازی را ادامه دهند. از این رو وقتی احسان كرمی در من و تو كمپین من وكالت می‌دهم را مطرح می‌كند، افرادی مثل نازنین بنیادی، احسان كرمی، علی كریمی، گلشیفته فراهانی و بقیه فریب خوردگان در این كمپین شركت می‌كنند این در حالی است كه در بین ضد انقلاب‌ها در این مورد اختلاف شدیدی به وحود آمده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: این كمپین هم ادامه تلاش آمریكایی‌ها در راستای هراس از قدرت ایران است در حقیقت موضوع قدرت آینده‌ ایران است از این رو می‌خواهد ایران را سوریه كند در حالی كه ایران با ساخت موشك هایپرسونیك نشان داد قدرت مطلق منطقه است.

الله كرم افزود: وقتی مكنزی می‌گوید: «ما نمی‌توانیم در جنگ نظامی بر ایران پیروز شویم» به همین دلیل همانند سوریه جنگ داخلی راه انداختند كه با رهبری امام خامنه‌ای كه دستور داد سپاهیان و بسیجی‌ها از سلاح استفاده نكنند تیرشان به سخت خورد. در فتنه اخیر ما در تهران ۷ شهید و در كشور ۸۶ شهید دادیم این یعنی اینكه ما اجازه سوریه‌سازی در ایران را به آمریكا ندادیم.

الله‌كرم تاكید كرد: از سوی دیگر این كمپین از طرف همه گروه‌ها مورد استقبال قرار نگرفت و گروه‌های ‌ تجزیه‌طلب به هیچ عنوان با براندازان در یك صف نیستند و اختلاف عمیق دارند. از این رو این كمپین هم مانند بقیه تلاش‌های آمریكا ناكام خواهند ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها