به دلیل تغییرات آب و هوایی

ادامه حیات در زمین دشوار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه دکتر نادر نوروزی در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های استان با استاندار با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه در حوزه های مختلف گفت :در موضوعات شهری علاقمند استفاده از ظرفیت دانشگاه هستیم و از آنها دعوت می کنیم در شهرداری حضور پیدا کنند تا از نظراتشان در بانک ایده بهره ببریم.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۷۳

جام جم آنلاین؛نوروزی همچنین به تشریح نقش دانشگاه ها در تولید و بروزرسانی علم پرداخت و تصریح کرد : باید از توان و دانش دانشگاه در تصمیم گیری ها و اجرای کارها استفاده شود .

شهردار کرمانشاه افزود :دانشگاه ها مکان آموزشی هستند و کار آنها تولید و بروز رسانی علم است و در حال حاضر شاهد این اتفاق در دانشگاه های مختلف همچون دانشگاه آزاد هستیم.

وی کمک به تصمیم سازی بخش اجرا را از دیگر کارها و مسئولیتهای دانشگاه ها برشمرد و افزود:استفاده از نظرات اساتید دانشگاه در بخش های فوق تخصصی و نظارت در اجرا دو مقوله ی مهم است که در کشور ما به آن کمتر توجه شده و با توجه به تقویت رابطه صنعت و دانشگاه باید این بُعد از حضور دانشگاه تقویت گردد.

نوروزی به رسالت مهم دانشگاه در تصمیم سازی اشاره کرد و ادامه داد: در مقام اجرایی از اجرای تصمیم گیری اساتید دانشگاه بهره نبرده ایم، به همین دلیل در شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد دادم دانشجویان دانشگاه رازی را به ما معرفی کنند تا از مشورت آنها در انجام کارها بهره ببریم .

شهردار کرمانشاه تصریح کرد:علاوه بر صنعت در حوزه های مختلف همچون علوم انسانی و پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی دانشگاه ها می توانند کمک کننده باشند
وی همچنین به موضوع کیفیت آموزش در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت :با توجه به آمار بالای دانشجویان و تعدد دانشگاه ها گاهی شاهد این مسئله هستیم که کیفیت آموزش لحاظ نمی شود و این موضوع ممکن است آسیب رسان باشد

نادر نوروزی افزود :در تحلیل های اساتید و دانشجویان پیشنهادات و راهکارهای ارزشمندی وجود دارد که باید آنها را بشنویم و استفاده کنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها