ثبت جهانی فرش دستبافت قلتوق زنجان
استاندار زنجان با اشاره به پتانسیل صادراتی استان:

ثبت جهانی فرش دستبافت قلتوق زنجان

استاندار زنجان در دیدار با هیات تجاری پاکستان به زنجان:

نقش بانوان در صنایع و بخش‌های مختلف اقتصاد ما پررنگ است

استاندار زنجان با اشاره به حضور فعال بانوان در عرصه های اقتصادی و تجاری گفت:  در صنایع و بخش‌های مختلف اقتصاد ما نیز بانوان نقش پررنگی دارند.
استاندار زنجان با اشاره به حضور فعال بانوان در عرصه های اقتصادی و تجاری گفت: در صنایع و بخش‌های مختلف اقتصاد ما نیز بانوان نقش پررنگی دارند.
کد خبر: ۱۳۹۵۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین زنجان،  محسن افشارچی، در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین اتاق بازرگانی بانوان پیشاور جمهوری اسلامی پاکستان و اتاق بازرگانی زنجان، ضمن عرض خیر مقدم  و قدردانی از حضور خانم عَذرا جمشید رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان و آنیلا خالِد نایب‌رئیس وی، ضمن اشاره به فعالیت های مختلف تجاری بانوان استان زنجان در عرصه تجارت و اقتصاد، افزود: ما علاقه‌مند هستیم که این فعالیت ها را به سطوح بالاتر ارتقاء دهیم بطوری که  بانوان فعالیت بیشتری در حوزه کارآفرینی داشته باشند.


 وی، از زنجان به عنوان یک استان تقریباً صنعتی نام برد وگفت:  ۳۷ درصد اقتصاد استان ما  در حوزه صنعت و ۱۵ درصد در بخش کشاورزی است.


استاندار زنجان تصریح کرد:  مشتاق هستیم تا از تجارب و یا تکنولوژی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان،  که در کشور خودشان و یا ایران،  داشتند، استفاده کنیم.


گفتنی است، همزمان با سفر خانم عَذرا جمشید، رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور پاکستان و آنیلا خالِد نائب رئیس وی به زنجان، تفاهم نامه همکاری  اقتصادی بین اتاق بازرگانی بانوان پیشاور ( ایالت خیبر پختوخوا) از جمهوری اسلامی پاکستان و اتاق بازرگانی زنجان امضاء شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها