استقلال از صدر جدول دورتر شد

فتح‌ا‌...‌زاده، زیر فشار انتقاد آبی‌ها

با شکست ۲بر یک استقلال، سپاهان برنده بازی بزرگ هفته لقب گرفت تا مورایس و تیمش هر ۶امتیاز این فصل را از ساپینتو و آبی‌ها بگیرند.
کد خبر: ۱۳۹۵۱۸۵

حواشی این بازی هم مثل خیلی از بازی‌های بزرگ این فصل، حول محور داوری چرخید. استقلالی‌ها می‌گفتند خطای شهریار مغانلو روی حردانی اخراج داشت. سپاهانی‌ها می‌گفتند صالح حردانی باید در جریان بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد و البته استقلالی‌ها معتقد بودند خطا روی محمد محبی در دقایق پایانی پنالتی بود! آنچه مشخص است، اگر این بازی VAR داشت نتیجه‌اش چنین نمی‌شد که الان بود، اما فعلا باید پذیرفت که استقلال بازی را باخته است.

جمله ماندگار این بازی عذرخواهی سیاوش یزدانی بود. او که دقیقه ۹۲ در محوطه جریمه روی مهاجم سپاهان خطای پنالتی مرتکب شد‌، گفت: «به دلیل اشتباهم از هواداران عذرخواهی می‌کنم. پنالتی درست بود. کسی نمی‌داند در آن ۸ ماه سربازی چه بر من گذشت. اثرات آن روزها فکر می‌کنم تا سال‌ها با من بماند. با این حال تلاش می‌کنم دوباره همان سیاوش یزدانی قبلی شوم.»

با این حال هواداران استقلال به شدت از عملکرد تیم‌شان ناراحت هستند. آنها طی دو روز گذشته بیش از هر زمان دیگر مدیریت فتح‌ا...زاده را زیر سوال بردند و بابت این نتایج از او انتقاد کردند. هرچند حاجی آبی‌ها، بی‌توجه به این مسائل همچنان وعده قهرمانی می‌دهد. او بعد از شکست استقلال گفت: هواداران منتظر خبرهای خوب باشند.

۲ بازیکن خیلی خوب را جذب خواهیم کرد تادر نیم فصل دوم با شرایط بهتر در کورس قهرمانی به دنبال موفقیت باشیم! البته ساپینتو هم این امیدواری را دارد. او معتقد است که تیمش مستحق باخت به سپاهان نبود و حتی می‌توانست برنده باشد. با این حال فعلا یک واقعیت درباره تیم او وجود دارد. یک تیم برای قهرمانی یا باید دفاع مستحکم و خیلی خوبی داشته باشد یا آنقدر هجومی و گلزن ظاهر شود که تعداد گل‌های زده‌اش ضعف دفاعی خود را بپوشاند، اما استقلال امسال نه دفاع مستحکمی دارد و نه مهاجم‌هایی گلزن.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها