رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آمادگی داریم در فواصل مختلف سال به ویژه ایام و ماه‌هایی که آب و هوای جنوب کشور مساعد است برای برگزاری جشنواره‌های اقوام ظرفیت‌های بندرعباس را پای کار بیاوریم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آمادگی داریم در فواصل مختلف سال به ویژه ایام و ماه‌هایی که آب و هوای جنوب کشور مساعد است برای برگزاری جشنواره‌های اقوام ظرفیت‌های بندرعباس را پای کار بیاوریم.
کد خبر: ۱۳۹۵۱۵۱

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آمادگی داریم در فواصل مختلف سال به ویژه ایام و ماه‌هایی که آب و هوای جنوب کشور مساعد است برای برگزاری جشنواره‌های اقوام ظرفیت‌های بندرعباس را پای کار بیاوریم. 

 

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، در آیین جشنواره وحدت اقوام ایرانی طلایه داران شکوه خلیج فارس، در جمع شهروندان بندرعباس، اظهار کرد: امروز ما شاهد استقبال خوب شهروندان شهر بندرعباس و استان هرمزگان از این جشنواره هستیم. 

 

وی افزود: شرایط آب و هوایی استان شرایط ویژه ای است و این فرصت و بستر مناسبی برای کل کشوراست تا برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی در شهر بندرعباس اقدام کنند.

 

جراره ادامه داد: شورای شهر و شهرداری آمادگی برگزاری این جشنواره ها را به صورت ادامه دار و مستمر دارند.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم اقوام شهرهای مختلف ایران نمایندگان هرمزگان برای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ هرمزگان به شهرهای خود باشند چرا که با حضورشان در این شهر، با فرهنگ هرمزگان آشنا می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ‌ آمادگی داریم در فواصل سال به ویژه ایام و ماه های خوب فصل سال که شرایط آب و هوایی مساعد است در خدمت تمام اقوام کشور باشیم و این فرصت را در اختیارشان بگذاریم. 

جراره عنوان کرد: با توجه به اینکه شهر بندرعباس شهر خلاق صنایع دستی از سوی یونسکو نیز انتخاب شده، می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت و همراهی شهروندان فروش محصولات را افزایش و صنایع دستی شهرمان را رونق و توسعه دهیم.

 

جشنواره «ایران عزیز» با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی توسط موسسه ایران¬ بان¬نو با همکاری استانداری هرمزگان، سازمان منطقه‌ی ویژه اقتصادی انرژی‌بر پارسیان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، سازمان میراث فرهنگی استان ، اندیشکده سروا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، شورای شهر و شهرداری بندرعباس، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت صبا فولاد خلیج فارس و شبکه کارآفرینی استان هرمزگان برگزار شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها