فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت: دو باند سارق زورگیر و خشن در شهرستان اسلامشهر دستگیر و مقادیر زیادی از اموال سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۱۳۹۴۸۷۱

وی با اشاره به تشریح جزئیات پرونده این باند سارقین، بیان کرد: یکی از باند های دستگیر شده ۵ نفر بودند که با اعتراف اعضای این باند سرقت به عنف که با استفاده از سلاح های سرد و ضرب و شتم نگهبان ها و صاحبان کارگاه ها و مراکز تولیدی، کالاها و تجهیزات باارزش و قیمتی را به سرقت می بردند، ۲نفر مالخر اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با اعترافات این سارقین تاکنون ۵ دستگاه خودرو، ۱۵۰ تخته فرش، تعدادی لوازم و تجهیزات کارگاهی و لوازم خانگی و مقادیر زیادی وجه نقد و یک فقره چک بانکی و… کشف شده است، اعضای این باند با همدستی دو نفر مالخر اجناس سرقتی را با کمترین قیمت به اتباع و مهاجرین غیرمجاز می‌فروختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به دستگیری باند دیگری از سارقین به عنف در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، گفت: دو نفر سارق که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در نقاط مختلف این شهر اقدام به زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه، زیورالات و اشیا قیمتی مردم می‌کردند، شناسایی و عملیات دستگیری آنها آغاز شد.که پس از انتقال به مقر انتظامی سارقین در اعترافات خود به بیش از ۵۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقین دستگیر شده از اتباع بیگانه و ساکن در یکی از مناطق اطراف شهرستان اسلامشهر هستند، ادامه داد: این سارقین با بکارگیری یک دستگاه موتورسیکلت در مناطق و محلات خلوت و با استفاده از تاریکی هوا در ساعات ابتدایی شب اقدام به خفت گیری و زورگیری از افراد کرده و تلفن همراه، طلا و جواهر، اشیا قیمتی و پول شهروندان را به سرقت می‌بردند و در مواردی که با مقاومت افراد مواجه می شدند با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب وشتم و مجروح کردن آنها می کردند.

وی افزود: این سارقین پس از سرقت از شهروندان اشیای قیمتی را به قیمت ناچیزی به اتباع بیگانه و غیرمجاز می‌فروختند که تاکنون تعدادی از گوشی های تلفن همراه به همراه چند قبضه سلاح سرد از متهمین کشف و ضبط شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها