رئیس دبیرخانه نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض الحسنه مهر ایران، از برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی «رویش مهر» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۷۱۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر محمود خطیب رئیس دبیرخانه نخستین جشنواره مهر ایران در خصوص برگزاری این رویداد گفت: با توجه به اینکه جشنواره ملی قرض الحسنه مهر ایران با هدف ترویج فرهنگ پسندیده قرض الحسنه در حال برگزاری است، هنرمندان جوان و هنرجویان گرامی با شرکت در کارگاه آموزشی نقاشی رویش مهر می توانند با خلق آثاری که به موضوع مهرورزی، نوع دوستی و مهربانی و دستگیری می پردازد اثر خود را در جمع راه یافتگان به بخش داوری اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری قرض الحسنه مهر ایران ببینند.

وی افزود: این کارگاه آموزشی یک روزه در روز چهارشنبه  پنج بهمن ماه سال جاری از ساعت 9 الی 16 در سالن رسول مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تحت نظر استاد بهنام ولدوند و استاد احمد کوچکیان فرد برگزار می گردد.

محمود خطیب بیان کرد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام ، تا تاریخ ۳۰ دی ماه با دبیرخانه جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض الحسنه مهر ایران، آقای نژاد واحد (۰۹۱23121187) تماس بگیرند. همچنین گواهی حضور در این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد و آثار منتخب بخش هنرهای تجسمی جشنواره در یکی از مجموعه‌های معتبر به نمایش گذارده می شود.

 

برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی رویش مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها