فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه:

دشمن بر تخریب فرهنگ، امنیت و اقتصاد تمرکز کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: دشمن با ایجاد نا آرامی در کشور تلاش می‌کند فرهنگ، اقتصاد و امنیت کشور را از بین ببرد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۶۸

جام جم آنلاین اصفهان ؛  سرهنگ بهزاد ثابت راسخ، عصر (یکشنبه، ۲۵ دی) در جمع خبرنگاران با استناد به قرآن کریم فتنه را بزرگ‌تر از قتل برشمرد و اظهار کرد: در جریان جنگ ترکیبی، دشمن بر فرهنگ، امنیت و اقتصاد جمهوری اسلامی تمرکز کرده و با ایجاد ناآرامی، گسترش نگرانی از امنیت را در بین عموم مردم هدف قرار داده ‌است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن با رخنه در فرهنگ جوانان به دنبال تخریب خانواده و جامعه است، افزود: در شرایطی که دشمن با بهره‌مندی از عملکرد نامناسب فرهنگی جامعه ما اهداف شوم خود را پیش ‌می‌برد، باید رسانه‌ها با تمام توان آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی و شأن و منزلت خون شهد را احیا و برای نسل جوان تبیین کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ویژگی‌های دنیای مدرن را انفجار اطلاعات، ارتباطات، انتظارات و جمعیت برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیریت چگونگی اطلاع‌رسانی، سرعت عمل در انتشار اخبار و تجزیه و تحلیل آن‌ها مهم‌ترین بخش ارتباطات است. در همین راستا تعاملات سازنده به صورت دوره‌ای و ماهانه با اصحاب رسانه و خبر برای ارتباط دوسویه مؤثر در شاهین‌شهر انجام خواهد شد.

وی با بررسی سه دیدگاه پلیس به مردم، مسئولان به پلیس و مردم به پلیس، تصریح کرد: انتشار اخبار و اطلاعات در جامعه باید علاوه بر انعکاس واقعیات فاقد هدف‌گیری سو بوده و از تزریق ناامیدی و ایجاد ناآرامی در جامعه پرهیز شود.

ثابت راسخ با بیان اینکه فراجا شاهین‌شهر و میمه قانون را قاطعانه، عدالتخواهانه، مقتدرانه، عادلانه و مؤدبانه اجرا می‌کند، ادامه داد: پیشگیری از بزه همواره مفیدتر و مؤثرتر از مبارزه با جرائم بوده و در همین راستا با افزایش حضور پلیس در سطح شهر علاوه بر تزریق احساس امنیت به شهروندان، طرح‌های پاکسازی محلات از بزه، مقابله با فروش مواد مخدر و خرده‌فروشی در معابر پارک‌ها و ... و نیز جمع‌آوری معتادان متجاهر اولویت اصلی توزیع امنیت در شهرستان بوده و در طرح ضربتی ذوالفقار در محله مهر و ردانی‌پور؛ ۱۵ معتاد متجاهر شناسایی و جمع‌آوری، ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۴سارق دستگیر شدند، همچنین دو دستگاه خودرو مسروقه و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها