رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه سطح جاده‌ها لغزنده است، گفت: پدیده غالب در اکثر جاده های استان پدیده مه گرفتگی شدید است.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی سازمان های مسئول تمامی راه های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد. 

وی تصریح کرد: پدیده غالب در اکثر جاده های استان پدیده مه گرفتگی شدید است به نحوی که در محور آزادراه ساوه به همدان کاهش دید تا شعاع ۲۰ متری وجود دارد که با تمهیدات ترافیکی در تلاش هستیم از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

وی افزود: محور ملایر تا گنبد، محور سنندج تا گردنه همه کسی و همچنین همدان به اسدآباد شاهد کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر هستیم که لازم است رانندگان از عجله، سرعت و سبقت و انحراف به چپ خودداری کنند و با رعایت فاصله طولی ادامه مسیر دهند.

فکری بیان کرد: هم اکنون در مسیرهای یاد شده نیازی به استفاده از زنجیر چرخ نیست اما سطح جاده ها لغزنده است که می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری گفت: رانندگان با روشن کردن بخاری خودرو و سیستم تهویه و پایین آوردن قسمتی از شیشه خودرو از بخار گرفتگی شیشه با هدف کاهش دید جلوگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها