سرپرست معاونت حقوق عامه دادگاه عمومی و انقلاب زاهدان از جمع‌آوری و انتقال معتادان متجاهر و کارتن‌خواب به 2 گرمخانه‌ زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۶۰۵

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ ابوالفضل احمد زاده در بازدید از گرمخانه های شهرداری زاهدان افزود: در چند روز گذشته با توجه به کاهش شدید دما کارتن خواب ها در گرم خانه ها اسکان داده شدند .

 

احمدزاده بیان کرد: پس از بررسی وضعیت جوی و پیش‌بینی کاهش محسوس هوا در مرکز استان، موضوع رسیدگی به وضعیت اسکان کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.

 

وی گفت: در همین راستا دو گرمخانه در زاهدان به قید فوریت فعال شد.

 

دادیار حقوق عامه دادگاه عمومی و انقلاب زاهدان افزود: به دلیل اینکه برخی از این افراد از وجود چنین گرمخانه‌هایی بی‌اطلاع بودند و یا امکان رساندن خود به این مکان را نداشتند، کار جمع‌آوری آنها از سطح شهر توسط شهرداری و نظارت نیروی انتظامی آغاز شد.

 

وی افزود: این افراد در این مکان‌ها ضمن استفاده از محیط گرم برای استراحت، غذای گرم و شرایط استحمام و نظافت و تست‌های بهداشتی آنها نیز برایشان مهیاست.

 

احمدزاده افزود: حفظ کرامت انسانی و سلامت همه شهروندان جزو وظایف ذاتی و اخلاقی است و از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این افراد از طریق سامانه 137 شهرداری موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به انتقال آنها به گرمخانه‌ها اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها