گفت‌و‌گو با مامور آبفای فهرج که برای کمک به شهروندان تا گردن در آب سرد فرو رفت

عکس نوشت | فداکاری در دمای صفر درجه

مامور اداره آب و فاضلاب شهرستان فهرج در گفت و گو با ایرنا از لحظات فداکاری خود در ترمیم خط لوله می گوید که در سرمای زمستان درون گودال پر از آب تا زیر گردنش رفت تا مشکل آب ۷۰ خانوار را حل کند.
کد خبر: ۱۳۹۴۵۷۲

حمیدرضا عبدالله دخت نام این مامور فداکار فهرجی است که روز چهارشنبه هفته گذشته به علت کمبود تجهیزات به داخل گودال آب می رود و ضمن جلوگیری از هدر رفتن آب مشکل آب مناطقی از این شهر را رفع می کند.

این فرد در گفت و گو با ایرنا می گوید که کمبود تجهیزات، احتمال تخریب دیوار همسایه و همچنین احتمال خسارت بیشتر ترکیدگی لوله سبب شد که به سرعت تصمیم بگیرد و به داخل گودال برود تا مشکل مردم را رفع کند.

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز اقدام این مامور اداره آب و فاضلاب فهرج را از مصادیق از خودگذشتگی دانست و اعلام کرد که استاندار کرمان و آب و فاضلاب استان از این مامور قدردانی کرده اند؛ ضمن آنکه روز یکشنبه با حضور وزیر نیرو از او تقدیر خواهد شد. فرماندار و امام جمعه فهرج و سایر مدیران شهرستانی نیز از این شخص مراتب قدردانی را به عمل آوردند.

عبدالله دخت که به علت این اقدامش روز گذشته در شهرستان فهرج تجلیل شد، امروز به کرمان آمد و توسط مسئولان استان مورد قدردانی قرار گرفت؛ وی همچنین قرار است در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گیرد.

شهرستان فهرج در فاصله ۲۴۹ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

تعداد بازدید : 435
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها