کد خبر: ۱۳۹۴۰۰۸

شاید شما از جزو افرادی باشید که به دنبال خرید بهترین باکس گل ها هستید . اما هنوز شک دارید که باکس گل انتخابی شما واقعا بهترین باکس گل بازار است ؟! برای این که بتوانیم بهترین باکس گل را تشخیص دهیم باید اطلاعات اولیه ای درباره گل ها و آخرین تزیینات در داخل بازار ایران داشته باشیم . بنابر این در این مطلب به شما نکات خرید بهترین باکس گل را خواهیم گفت . در صورتی که قصد دارید از بهترین گل فروشی در تهران باکس گل خود را تهیه کنیم تا آخر این مطلب حتما همراه ما باشید .

نکات خرید بهترین باکس گل یا جعبه گل

بهترین باکس گل بوی گل

اگر شما هم مثل من جزو خاص پسند ها هستید . حتما به دنبال خرید بهترین باکس گل از نزدیک ترین گل فروشی محله یا گل فروشی آنلاین خواهید بود . پس ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم گفت که هیچ گل فروشی علاقه مند نیست که آن را بداند ! در این مطلب به شرح دقیق جزییاتی می پردازیم که به راحتی شما را قادر می سازد که همیشه بهترین جعبه گل را به عزیزانتان هدیه دهید . پس بزن بریم !

نکته اول : متریال یا جنس باکس گل

همیشه به یاد داشته باشید که بهترین گل فروشی ها همیشه بهترین متریال را برای گل آرایی باکس گل انتخاب می کنند . معمولا جنس های ضعیف در مقابل آب آسیب پذیر هستند . لذا هیچوقت به دنبال متریال ضعیف نروید ! بهترین جنس باکس را می توان باکس های چوبی ضد آب یا پلکسی نام برد که تحت هیچ شرایطی خراب نمی شوند . در کنار آن سبک جدیدی از باکس ها به بازار آمده اند که از نظر رنگ و جنس کاملا اخصاصی گل فروشی ها هستند . معمولا نام برند گل فروشی روی باکس یا سبد آن ها قید شده است .

نکته دوم :  نوع گل ها

موضوع دیگری که برای هر مشتری بسیار می تواند تاثیر گذار باشد . نوع گل ها است . استفاده از گل های لوکس و لاکچری می تواند ظاهر باکس شما را بی نهایت زیبا کند . معمولا گل های لوکس شامل گل های ارکیده ، گل رز ، گل ژیپسوفیلا ، گل رز مینیاتوری ، گل رز هلندی ، گل زنبق ، گل آفتاب گردان ، گل شیپوری هلندی ( رنگی ) و ... هستند . که در باکس بسیار خاص خواهند بود . سعی کنید از باکس گل هایی را خریداری نمایید که از این گل ها استفاده شده است . این می تواند کار شما را بی نهایت زیبا تر کنید و هدیه ارزشمند تری باشد .

نکته سوم : مرغوبیت گل ها

خرید باکس گل بوی گل

عامل بعدی که می تواند روی کیفیت بهترین باکس گل شما تاثیر گذار باشد . بی شک کیفیت و مرغوبیت گل ها خواهد بود . مرغوبیت گل ها را شما از سرزنده بودن و لک نبودن آن ها می توانید متوجه شوید . ضمنا بعضی از گل ها کمر خم شده ای دارند . که نشان دهنده خرابی گل ها است . در گل هایی شبیه به آنتوریوم همیشه لک ها می تواند نشان دهنده خرابی گل ها باشد . در گلی مانند ارکیده پوسیدگی و وارفتگی گل نشان دهنده گلی است که رو به مرگ است . در کل باید این اطلاعات را داشته باشید تا از کیفیت گل خود مطمئن شوید .

نکته چهارم : حجم گل ها

تا حالا شده باکس گلی دریافت کرده باشید و فرض کنید بهترین باکس گل ممکن است اما با دیدن حجم گل های کم آن متعجب شوید ؟! بله ! زیبایی باکس گل معمولا به حجم زیاد گل های استفاده شده آن است . اگر به دنبال خرید باکس گل ممتاز هستید . بی شک باید به دنبال باکس گلی باشید که از گل مانند رز صرفا چند عدد داخل آن نباشد ! بنابر این حتما به تعداد گل های استفاده شده در باکس گل خود دقت کنید .

نکته پنجم : تنوع گل ها

در بهترین باکس گل ها ، همیشه تنوع گل ها بی نظیر و زیاد است . سعی کنید از باکس گل هایی استفاده کنید که حداقل از 3 الی 4 نوع گل متفاوت استفاده شده است . استفاده از انواع گل های شاخه بریده می تواند باکس گل شما را بی نظیر و متفاوت کند . گل هایی که در باکس گل استفاده می شود شامل : گل رز مینیاتوری ، گل رز ، گل آفتاب گردان ، گل جیپسوفیلا ، گل قرنقل ، گل نرگس و ... هستند . هر چقدر تنوع گل در باکس گل شما بیشتر باشد . می توانید بهترین باکس گل را هدیه دهید .

نکته ششم : هارمونی رنگ ها

معمولا برای گل آرایی در باکس گل باید یک تم رنگی خاصی استفاده شود . این نیست که از هر گلی و هر رنگی استفاده شود . برای همین شکل و نوع طراحی باکس گل حرف اول را می زند . سعی کنید از باکس گل که سفارش می دهید در تم رنگ های هارمونی باشد . منظور از هارمونی ، ارتباط رنگی وجود داشته باشد . گاهی بعضی از گل آرا ها به صورت دیمی صرفا گل ها را داخل اسفنج می کنند . از نظر رنگ شناسی هیچ قانونی را رعایت نمی کنند . این سبب زشت شدن باکس گل شما خواهد شد .

نکته هفتم : آرایش گل ها

از مهم ترین نکات در گل آرایی ، توجه به آرایش گل ها است . یک گل آرا حرفه ای با استفاده از قواعد هنر ، یک باکس گل خاص خلق می کند . منظور از قواعد هنری ، نقطه کانونی است . معمولا نقطه کانونی را قسمتی که کار می گویند که مشتری به نگاه اول به آن نقطه خیره می شود . البته فقط نقطه کانونی نیست . وزن بصری کار شما نیز بسیار مهم است . سایر قوانین نیز بسیار کاربردی خواهد بود . اگر گل آرایی تمام این قوانین را در طراحی خود به کار ببرد شکی نیست کار شما بسیار زیبا خواهد شد .

نکته هشتم : خلاقیت

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که سبب متفاوت شدن کار نهایی می شود . بی شک خلاقیت یک گل آرا است . استفاده از گل آرایی های متفاوت و خاص منجر می شود که کار شما نسبت به رقبا متمایز شود . بهترین باکس گل ها همیشه در خلاقیت نیز زبانزد هستند . اما چطور می توانیم یک باکس گل را خلاقانه فرض کنیم . زمانی که شما آن کار را تا به حال در هیچ جایی ندیده باشید و خروجی کار نیز بسیار زیبا و متفاوت باشد . مثلا باکس گل را فرض کنید که در انوع چوب های درخت تنیده باشد ! یا باکس گل که با بادکنک بوبو بالن تزیین شده باشد .

نکته نهم : امضا کار

آخرین نکته که فوق الهاده در حرفه گل آرایی اهمیت دارد . کپی نکردن از روی دست کار بقیه است . یا به عبارتی گل آرا یا گل فروشی یا گل فروشی آنلاین می بایست امضا خاص خود را داشته باشد . معمولا گل آرا هایی که به دنبال کپی کردن از روی کار بقیه هستند . نمونه کارهایشان با هم فوق العاده فرق می کند و تفاوت امضا ها قابل لمس و دیدن است . بنابر این همیشه از گل فروشی یا گل فروشی آنلاینی بهترین باکس گل را می توانید خریداری کنید که از هر نظر آن را دیزاین و ممتاز کرده باشند .

آموزش گل آرایی و مهارت گل آرا

آموزش گل آرایی بوی گل

یک از مواردی که باید حتما به آن توجه کنید . گل آرایی دیگر یک حرفه آکادمیک است . افرادی که در کلاس گل آرایی شرکت نکرده اند و کار گل آرایی بازاری ارایه می دهند . هیچگاه نمی توانند یک کار قدرتمند را به شما هدیه دهند . بنابر این حتما مدرک گل آرایی گل آرا خود را بپرسید و در صورتی که فاقد مدرک گل آرایی بود . از تهیه گل از آن مغازه یا گل فروشی آنلاین به شدت پرهیز کنید .

سخن آخر :

اگر به دنبال خرید بهترین باکس گل هستید . می توانید از گل فروشی آنلاین یا کافه گل بوی گل دیدن نمایید . ما در بوی گل به دنبال ارایه بهترین خدمات گل آرایی هستیم . بوی گل به عنوان اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران که بیش از 7 سال قدمت دارد . در مرحله توسعه فعالیت های خویش ، اولین گل فروشی آنلاین و آکادمیک ایران را راه اندازی کرده است . ما در بوی گل به شما بهترین کیفیت گل را هدیه می دهیم . امضا کار ما خلاقیت و هنر بی نظیرمان است که در کارهایمان می توانید مشاهده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر کلمه بوی گل را در گوگل جست و جو نمایید تا با ما بیشتر آشنا شوید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها