شهردار مشهد با اشاره به اینکه اتوبوس‌رانان پیشانی خدمت رانی به زائران و مجاوران هستند گفت: رعایت قوانین ترافیکی و رفتار مناسب اتوبوس‌رانان با مردم تأثیر عمیقی بر جامعه دارد.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه اتوبوس‌رانان پیشانی خدمت رانی به زائران و مجاوران هستند گفت: رعایت قوانین ترافیکی و رفتار مناسب اتوبوس‌رانان با مردم تأثیر عمیقی بر جامعه دارد.
کد خبر: ۱۳۹۳۹۷۱

خراسان رضوی - جام جم آنلاین-سید عبدالله ارجائی" در مراسم تقدیر از اتوبوسرانان فاقد تصادف سال 1401 که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر،معاون مدیرکل دادگستری در امور پیشگیری از جرم، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و مدیران شهری برگزار شد، افزود: میزان موفقیت هر سازمانی را بر اساس میزان تحقق اهدافش می‌سنجند و هر سازمان برای رسیدن به اهداف نیاز منابع و سرمایه‌هایی دارد.وی بابیان اینکه معتقدیم که مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی برای نیل به موفقیت سرمایه انسانی آن است اظهار کرد: بر همین اساس مهم‌ترین سرمایه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در رسیدن به موفقیت را اتوبوس‌رانان می‌دانیم.
شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری مشهد در میان کلان‌شهر نسبت به جمعیت بیشترین اتوبوس را در اختیار دارد و از ابتدای دوره نیز تاکنون 184 دستگاه اتوبوس جدید نیز به ناوگان اضافه‌ شده که معادل چهار سال گذشته است.
ارجائی اضافه کرد: این در حالی است که به دنبال این هستیم تا پایان چهار سال دوره ششم حداقل هزار دستگاه اتوبوس دیگر نیز به ناوگان اضافه شود که هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس حدود پنج میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: اما با این هزینه بالا بازهم معتقدم بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه سازمان اتوبوسرانی و شهرداری مشهد اتوبوس‌های آن نیستند، بلکه اتوبوس‌رانان و سرمایه‌های انسانی سازمان هستند که در خط مقدم خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران قرار دارند.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه حدود 30هزار همکار در شهرداری مشهد مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: همه این افراد مانند اعضای خانواده هستند و بیشترین ساعت مفید خدمت را نسبت به سایر بخش‌ها دارند و برای همه احترام قائل هستیم اما معتقدیم دراین میان اتوبوس‌رانان پیشانی خدمات‌رسانی هستند.
ارجائی افزود: شاید اگر برخی جاها را ۶ ماه هم تعطیل کنید اتفاقی نیفتد اما اگرچند ساعت خدمات‌رسانی اتوبوسرانی متوقف شود کل شهر دچار مشکل خواهند شد؛ لذا اتوبوس‌رانان خط مقدم خدمات‌رسانی در شهر هستند که مانند قلبی طلایی در اتوبوس بزرگ آهنی می‌تپند.
وی بابیان اینکه امروز رفاه مردم به حمل‌ونقل عمومی گره‌خورده است اظهار کرد: فعالیت اتوبوسرانی و اتوبوس‌رانان نه‌تنها بخشی از خدمات شهرداری بلکه شناسنامه شهرداری است.
شهردار مشهد اضافه کرد: شهرداری مشهد خدمات متعددی را به زائران و مجاوران ارائه می‌دهد اما اصلی‌ترین و پر مطالبه ترین این خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوسرانی است.
ارجائی با تقدیر از اتوبوس‌رانان فاقد تصادف در سال گذشته تأکید کرد: رانندگی با اتوبوس‌های بزرگ در معابر کم‌عرض شهر بسیار سخت است و دراین شرایط سخت اتوبوسرانی طی یک سال تصادف در کارنامه‌اش نداشته باشد جای تقدیر و افتخار دارد و باید تشویق شود.
وی در ادامه افزود: درمجموع معتقدیم اخلاق و رفتار خوب اتوبوس‌رانان در کنار رعایت قوانین ترافیکی با توجه به ارتباط بسیاری که با مردم‌دارند می‌تواند تأثیر بسیار عمیقی بر رفتار و روحیه مردم داشته باشد که خوشبختانه دراین حوزه اتوبوس‌رانان آبروی شهر هستند و به آنان افتخار می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها