دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium) یک دستگاه کارآمد برای رفع موهای زائد بدن است. این دستگاه با بهره گیری همزمان از سه طول موج و تاباندن به عمق لایه های پوست، می تواند به طور چشمگیری ریشه مو های زائد را هدف قرار دهد.
کد خبر: ۱۳۹۳۱۶۸

یکی از مهم‌ ترین مسائل در حوزه آرایشی بهداشتی که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته حذف موهای زائد بدن است.

به همین دلیل افراد به دنبال پیشرفته ‌ترین دستگاه برای پاک کردن پوست خود از مو هستند. برای حل این مشکل، دستگاه‌ های لیزری بسیاری ابداع و تولید شده‌ اند که موهای زائد بدن را با حذف فولیکول مو از بین می ‌برند.

نحوه کار دستگاه لیزر موی سوپرانو تیتانیوم آلما 2023

خرید لیزر تیتانیوم (Titanium) یکی از بهترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است که سه طول موج متفاوت دارد.

دستگاه تیتانیوم با تاباندن سه طول موج مختلف به صورت همزمان، به عمق لایه‌های پوست نفوذ کرده و ریشه موهای زائد را از بین می‌برد. از آنجایی که ممکن است تابیدن لیزر، منجر به سوختگی پوست شود، یک سیستم خنک‌کننده قوی در این دستگاه تعبیه شده تا از این رخداد پیشگیری کند. طبیعتاً برای بسیاری از مصرف‌کنندگان مهم است که بدانند دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کجاست؟ برای پاسخ باید گفت که این دستگاه ساخت شرکت آلما الیز آمریکا بوده اما کشور چین تحت لایسنس این شرکت اقدام به تولید انبوه دستگاه کرده است.

هندپیس دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023

هندپیس این دستگاه لیزر، دارای اندازه لکه (Spot Size) 1×4 سانتی‌متر مربع است که در هر شات، محدوده بزرگی از پوست صورت و بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا روند طول درمان، به مراتب کاهش یابد.

دستگاه سوپرانو تیتانیوم تک هندپیس 2023 کاملاً ایمن

در این دستگاه تکنولوژی In Motion که یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا است به کار گرفته شده است. وجود این تکنولوژی منحصربه‌فرد در دستگاه لیزر تیتانیوم، احتمال بروز هایپرپیگمنتیشن (Hyperpigmentation) را بسیار کم کرده است. ازآنجایی‌که این دستگاه لیزر دارای طول‌موج‌های مختلف برای هر نوع پوست و مو است، به مراتب از سطح ایمنی و تأثیرگذاری درمان بسیار بالا برخودار است. احتمال بروز هرگونه سوختگی و دیگر خطرات با استفاده از این دستگاه لیزر، به حداقل ممکن رسیده است.

مشخصات متمایزکننده دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023

هر دستگاه لیزر تولیدشده در شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر، دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود، است. اولین ویژگی که دستگاه لیزر تیتانیوم را از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، دارا بودن سه طول‌موج مختلف در یک هندپیس، برای انواع تیپ پوستی است. هر کدام از طول‌موج‌ها برای نفوذ به عمق مشخصی از بافت پوست مناسب است و فولیکول مو، در هر عمقی از پوست را از بین می‌برد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

هزینه یک روش درمانی برای بیماران بسیار مهم می باشد. زیرا اگر بیمار توانایی مالی مناسبی نداشته باشد در استفاده از روش های درمانی محدود خواهد شد. زیرا برخی از روش های درمانی هزینه بالایی نسبت به بقیه روش ها دارند. لیزر پوست را می توان جز روش های درمانی پرهزینه محسوب کرد. به همین خاطر بیمارانی که پزشک به آن ها لیزر کردن پوست را پیشنهاد می کند در وهله اول در مورد هزینه آن می پرسند. 

چرا هزینه لیزر پوست نسبت به درمان های دیگر بیشتر است؟


همان طور که قبلا گفتیم، لیزر پوست جزء درمان های با هزینه بالا می باشد. دلیل هزینه بالای لیزر پوست نسبت به روش های دیگر استفاده از دستگاه های گران قیمت انجام لیزر می باشد. دستگاه های لیزر از جمله دستگاه لیزر پلاتینیوم توسط شرکت های معتبر ساخته می شوند و قیمت بالایی دارند. در نتیجه کار با آن ها نیز هزینه بالایی دارد. لیزر پوست از آن درمان هایی است که نسبت به روش های دیگر بسیار قاطعانه تر و سریع تر نتیجه را حاصل می کند. به همین دلیل قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بیماران می توانند با لیزر پوست با کمترین زحمت درمان شوند. در روش های درمانی دیگر، بیماران تنها از داروهای خوراکی، پمادها و کرم ها ممکن است استفاده کنند و ملزم به پرداخت هزینه لیزر نیستند. در نتیجه هزینه تنها شامل این موارد می شود. اما در درمان به وسیله لیزر نیز این داروها و پماد ها نقش دارند. یعنی هزینه درمان با لیزر شامل هزینه داروها نیز می شود. پس مسلما هزینه بالاتر می رود.

مزایای استفاده از لیزر تتیانیوم

صرفه جویی در زمان به واسطه اسپات سایز 4 سانتی متری

عملکرد 24 ساعته دستگاه بدون کوچکترین اختلال

سیستم چرخش آب با پمپ های ایتالیایی

فیلتر های تصفیه آب

لیزر بار با 40 میلیون شات موثر در ه بار

قدرت نفوذ و جذب بالا – جوابدهی تضمینی 3 تا 5 جلسه

بدون هیچ گونه دردی به واسطه سیستم خنک کننده قوی تا دمای منفی 25 درجه

بدون نیاز به مواد مصرفی اضافی

گارنتی چند ساله

دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی با سیستم‌ عامل یوزر فرنی اندروید

رزولوشن بسیار بالا و صفحه نمایش 4K

دستگاه دارای توان استاندارد 1200 واتی  م باشد

دارای گارانتی 3 ساله و 12 سال خدمات پس از فروش می باشد

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم آلما ، مناسب برای پوست‌های برنزه و حتی تیره

ازآنجایی‌که در افراد با پوست برنزه، رنگدانه ملانین از حد میانگین خود، بیشتر است، لازم است تا تابشی، با طول‌موج بلند‌تری به پوست تابانده شوند تا به عمق پوست نفوذ کنند و فولیکول‌ مو را از بین ببرد. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 به دلیل داشتن طول‌موج بلند 1064 نانومتری، برای از بین بردن موهای زائد افراد با پوست برنزه کاملاً مناسب است. در واقع، طول موج لیزر Nd:Yag، به خوبی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و بدون انحراف، مستقیماً به فولیکول‌های مو می‌رسد. به همین دلیل، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، برای پوست‌های برنزه مناسب است و خطر سوختگی لایه سطحی پوست در این افراد را به صفر نزدیک می کند.

تماس جهت خرید دستگاه لیزر موهای زائد:

دفتر مرکزی : 02188200440خانم عابدینی: 09123438253آقای سایله: 09127716257آقای دوستی: 09127241871

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها