سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج احداث پارک‌های محله‌ای را برای نشاط هر چه بیشتر شهروندان ضروری دانست و گفت: عملیات فنی و عمرانی در ۱۷ پروژه‌ی فضای سبز شامل محوطه‌سازی، نصب کف‌پوش، مبلمان تأمین روشنایی و کاشت درخت با سرعت و پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۳۹۳۱۰۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین البرز، علیرضا عاقلی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در راستای افزایش سرانه‌ی فضای سبز شهر کرج گفت: در حال حاضر عملیات فنی و عمرانی ۱۷ پروژه‌ی احداث پارک محله‌ای به طور همزمان در حال اجرا است.

این مسئول با ذکر این موضوع که عملیات عمرانی و فضای سبز ۷ پارک محله‌ای به پایان رسیده است اظهار داشت: سه پارک الزهرا و نیلوفر ۱و ۲ در منطقه ۶، دو پارک امام علی(ع) و جنگلکاری ندا در منطقه ۴، تربیت ۹ در منطقه ۸ و شهید بابایی در منطقه ۲ آماده افتتاح می‌باشند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، احداث پارک‌های محله‌ای را در راستای نشاط هر چه بیشتر شهروندان ضروری دانست و ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان سیما، منظر توسعه کمی وکیفی امکانات رفاهی بوستان‌های سطح شهر و سهولت در دسترسی به فضای سبز برای شهروندان، به خصوص در نقاط کم برخوردار است.

وی از تحقق وعده‌ی ۳۰ پارک محله‌ای تا پایان سال خبر داد و افزود: عملیات فنی و عمرانی ۱۷ پروژه‌ی فضای سبز شامل نصب کف‌پوش، محوطه‌سازی، مبلمان و کاشت درخت با سرعت و پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال انجام است.

عاقلی اضافه کرد: پیاده راه شهید رجایی درخیابان شهید بهشتی و پارک پونه در بلوار شمس دو پروژه‌ای هستند که با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری می‌شوند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان، ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی سبزبانان و مدیران سابق این سازمان در پیشبرد اهداف و توسعه پروژه‌های فضای سبز کرج تصریح کرد: در پنج سال گذشته، نهضتی از احداث پارک‌ها و بوستان‌ها در شهر و ایجاد جنگل‌کاری در پیرامون شهر کرج را شاهد بوده‌ایم که تداوم آن می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه‌ی فضای سبز و توسعه‌ی جاذبه‌های خدماتی، گردشگری، بخش مهمی از مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا را هم کاهش دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها