مشتریان گرامی می توانند با ارائه مدارک شماره تلفن خود را در سامانه ۱۱۸ ثبت مشاغل نمایند .
کد خبر: ۱۳۹۳۰۹۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز ، مهندس رحیمی  مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه البرز ، با اعلام اینکه در حال حاضر حدود 84244 مورد ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ البرز وجود دارد اظهار داشت :  شماره تلفن مشتریان  تلفن ثابت به محض دایری و با اخذ موافقت مشتری در سامانه ۱۱۸ ثبت می گردد ، این امکان وجود دارد که آن دسته از  مشتریانی  که خط تلفن ثابت خود را جهت اماکن تجاری درخواست نموده اند بتوانند با ارائه مدارک و مستندات قانونی شماره تلفن خود را  در سامانه ۱۱۸  ثبت مشاغل نمایند ،  این مدارک بسته به نوع کسب و کار شامل پروانه فعالیت ، جواز کسب و … می باشد .

مدیر تجاری و امور مشتریان  افزود : در واقع برای این دسته از مشتریان علاوه بر اسامی حقیقی عنوان شغلی نیز در سامانه ۱۱۸ ثبت خواهد شد .

مهندس رحیمی  در پایان از مشتریان گرامی که در حال حاضر از این سرویس استفاده می کنند خواست در صورت هر گونه تغییر وضعیت تلفن (تغییر نام ، تغییر مکان) مراتب را به امور مشتریان مرکز خود اعلام نمایند تا سریعا  نسبت به بروز رسانی اطلاعات اقدام گردد .

گفتنی است هزینه ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ برای مشتریان شهر کرج 95000 ریال ، هشتگرد و نظر آباد 55000 ریال می باشد که ماهیانه بر روی قبض اعمال می گردد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها