بنا به ابهامات ایجاد شده مبنی بر تشکیل حضوری یا غیر حضوری کلاس‌های دانشگاهی در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه، اعلام شد: در این دو روز دانشگاه‌ها مکلف به برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیر حضوری هستند، اما اگر امتحانی از پیش مقرر شده است، چگونگی برگزاری آن امتحان بر عهده هیئت رئیسه دانشگاه خواهد بود. همچنین کادر اداری و آموزشی دانشگاه‌ها موظف به حضور در دانشگاه‌ها هستند.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۱۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ روز گذشته، یازدهم دی‌ماه، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

پیرو اعلام این خبر، دانشگاه اصفهان در اطلاعیه‌ای با عنوان «اطلاعیه برقراری کلیه فعالیت‌های دانشگاه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۲ و ۱۳ » در سایت روابط عمومی دانشگاه متذکر شد: «به آگاهی دانشگاهیان محترم می‌رساند کلیه فعالیت‌های دانشگاه در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی طبق روال قبل برقرار می‌باشد. ضمنا بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته آزمون جامع و دفاع مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری و سایر آزمون‌ها طبق برنامه برگزار می‌شود.»

همچنین در اطلاعیه‌ای جداگانه در سایت روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان «اطلاعیه مهم برقراری فعالیت‌های دانشگاه صنعتی اصفهان، ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه» اعلام شد:

«به استحضار دانشگاهیان ارجمند دانشگاه صنعتی اصفهان می‌رساند با توجه به نظر هیئت رئیسه دانشگاه کلیه فعالیت‌های ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه طبق روال قبل برقرار می‌باشد. ️صرفا برگزاری کلاس‌های آموزشی دروس نظری در این روزها با نظر استاد مربوطه قابل برگزاری به‌صورت مجازی در سامانه یکتا است و امتحانات به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.»

ذکر این دو اطلاعیه و تأکید بر برقراری انجام فعالیت‌های دانشگاه‌ها طبق روال قبلی در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه، باعث ایجاد ابهاماتی مبنی بر تشکیل حضوری یا غیر حضوری کلاس‌ها در ذهن بسیاری از دانشجویان این دو دانشگاه شد. در این رابطه خبرنگار ایسنا در تماس با منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جویای چگونگی فعالیت و تشکیل کلاس‌های دانشگاهی در دو روز ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه شد.

در این رابطه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: بنا به تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، کلاس‌های دانشگاه‌های اصفهان نیز مانند مدارس در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه، به دلیل استمرار شرایط آلودگی هوا، به‌صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.  

 وی افزود: البته کادر اداری و آموزشی دانشگاه‌ها در تاریخ ۱۲ و ۱۳، دی ماه موظف به حضور در دانشگاه‌ها هستند.

و در ادامه مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تأکید کرد: در این دو روز دانشگاه‌ها مکلف به برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیر حضوری هستند، اما اگر امتحانی از پیش مقرر شده است، چگونگی برگزاری آن امتحان بر عهده هیئت رئیسه دانشگاه خواهد بود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها