معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

فروش “تخم‌مرغ” در کرمانشاه کیلویی شد

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه: 

 نباید بیماران در برخی مطب‌ها مجبور به پرداخت پول نقد شوند

عبدالوحید محمدی در جلسه هماهنگی برای تسریع در نصب دستگاه‌های کارتخوان در مطب‌های پزشکی استان، تصریح کرد: آنچه برای ما مهم و الزامی است کسب رضایتمندی مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعات به مطب‌های پزشکی با پرداخت کردن وجه نقد و یا کارت به کارت است.
کد خبر: ۱۳۹۲۹۸۴

جام جم آنلاین؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بزودی تیم بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط مانند امور مالیاتی، دانشگاه علوم پزشکی، نظام صنفی و بسیج اصناف با هدف بازدید از مطب‌های پزشکی به منظور بررسی نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌ها تشکیل و با تخلفات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

 وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه رفاه حال مردم و الزام نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌های پزشکی است، اظهار داشت: لازم است برای ارتقای جایگاه جامعه پزشکی به مصوبات جلسه امروز در خصوص الزام به نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها توجه و اقدام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقای جایگاه پزشکان با برخورد با متخلفان هستیم، گفت: بدون تردید هر پزشکی که اقدام لازم را برای نصب دستگاه کارتخوان انجام ندهد، در واقع به جایگاه جامعه پزشکی لطمه زده است.

محمدی با بیان اینکه برای جامعه پزشکی استان ارزش زیادی قائل هستیم و تنها محدودی از مطب‌ها هستند که اقدامی برای نصب دستگاه کارتخوان انجام نمی دهند، گفت: آنچه برای ما مهم است جلوگیری از نارضایتی بیماران در مراجعه به مطب‌های پزشکی و ملزم شدن آنها به پرداخت پول نقد و یا کارت به کارت است که منجر به سرگردانی و ایجاد زحمت برای این عزیزان می شود.

وی با بیان اینکه حتی تخلف یک واحد هم برای ما مهم است و با قاطعیت در مقابل آن خواهیم ایستاد، افزود: با توجه به اهمیت این جلسه حتما رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان باید در جلسات بعدی حضور داشته باشد و با تمامی توان به دنبال اجرای مصوبات این جلسات خواهیم بود.

وی در پایان گفت: در نشست آینده مصوبات این جلسه بررسی خواهد شد و همچنین گزارش تیم بازرسی را نیز خواهیم داشت و دیگر از هیچ تخلفی در این باره گذشت نخواهد شد، چون چندین ماه است که مطب‌های پزشکی ملزم به نصب دستگاه کارتخوان شده‌اند و باید در جهت رضایتمندی و ارتقای جایگاه جامعه پزشکی برنامه‌های خود را پیگیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها