سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران جنجالی در آن ایفای نقش کرده‌اند چه می‌شود؟

رئیس رسانه ملی: مالکیت آثار تولید شده در اختیار صدا و سیما است

رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران:

شهید سلیمانی با خون خود عبارت «جان فدای مردم ایران» را امضا كرد

رئیس رسانه ملی گفت: حاج قاسم سلیمانی كسی است كه جان خود را فدای امنیت كشور كرد، او در حوزه های فرهنگ،رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.
رئیس رسانه ملی گفت: حاج قاسم سلیمانی كسی است كه جان خود را فدای امنیت كشور كرد، او در حوزه های فرهنگ،رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۹۳

 به گزارش جام جم آنلاین از شبكه رادیویی ایران، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفت و گو با گیتی محمدی گزارشگر برنامه پلاک هشت رادیو ایران به اولویت های رسانه ملی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: تمامی برنامه سازان صدا و سیما در شبكه های مختلف رادیو و تلویزیونی در این روزها در حال تهیه و تدارك برنامه های ویژه سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینكه شهید سلیمانی حق بزرگی بر كشور و مردم دارد، گفت: حاج قاسم سلیمانی كسی است كه جان خود را فدای امنیت كشور كرد، او در حوزه های فرهنگ،رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: شهید سلیمانی از نگاه رسانه ای ها، یك رسانه است و منش و شجاعت و رفتار این شهید محتوای رسانه قلمداد می شود؛ امیدوارم برنامه های تولید شده در رسانه در شان و جایگاه این سردار شهید به عنوان قهرمان ملی و اسطوره تاریخ معاصر ایران باشد.

پیمان جبلی در بخش دیگر صحبت هایش به تولیدات رسانه ملی در بخش سرود و موسیقی اشاره کرد و گفت: دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما نیز در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولیداتی تدارك دیده است كه تولیدات این مركز در شبكه های مختلف رادیو و تلویزیون پخش می شود.
رئیس رسانه ملی خاطر نشان كرد: موسیقی و سرود یكی از جذاب ترین و عمیق ترین عرصه های رسانه است كه به خوبی می توان برای تببین شخصیت سردار سلیمانی از آن استفاده كرد.

جبلی ادامه داد: سردار سلیمانی مظهر وحدت و انسجام و هم افزایی ملی، شخصیتی است كه مورد احترام آحاد ملت ایران بود؛ مراسم تشییع سردار سلیمانی گواه این مطلب است، او بود كه جان و وجود و تمام زندگی اش را فدای ملت ایران ساخت و با خون خود عبارت «جان فدای مردم ایران» را امضا كرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها