معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه؛

فروش “تخم‌مرغ” در کرمانشاه کیلویی شد

 شهردار کرمانشاه با اشاره به نصب تابلوی زمان افتتاح در محل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، گفت: این پروژه ۳۱ خرداد سال آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۲۸۵۰

جام جم آنلاین؛ نادر نوروزی، با اشاره به تعطیلی یک ساله پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه گفت: با پیگیریهای صورت گرفته این پروژه را از اواخر شهریور امسال فعال کردیم و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با تاکید بر اجرای این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن، اظهار کرد: با توجه به محاسبات صورت گرفته، اگر با حداکثر توان کار کنیم این پروژه نهایتا ۳۱ خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: هم اکنون تابلوی زمان افتتاح پروژه را نصب کرده‌ایم و سر وعده‌مان با مردم می‌مانیم و پروژه را در زمان اعلام شده تحویل می‌دهیم.

نوروزی با بیان اینکه پیش از این سگمنت‌های مورد نیاز تقاطع های غیرهمسطح از تهران به استان آورده می‌شد، گفت: برای اجرای سریع این پروژه کارگاه تولید “سگمنت” را هم  در کمربندی غربی کرمانشاه فعال کرده‌ایم.

نوروزی با اعلام اینکه برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تمام اعتبارات این پروژه از محل منابع شهرداری تامین شده است.

وی افزود: هرچند اعتبار سنگینی برای اجرای این تقاطع نیاز است، اما برای اینکه بتوانیم پروژه را سروقت آماده افتتاح کنیم هر ماه به پروژه تزریق اعتبار داریم.

نوروزی با بیان اینکه این تقاطع فعلا فقط بصورت روگذرخواهد بود، گفت: اجرای زیرگذر هم در این تقاطع ضروری است، اما فعلا اعتباری برای اجرای آن نداریم.

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

تقاطع غیرهمسطح میدان «سپاه» ۳۱ خرداد افتتاح می‌شود

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها