به منظور افزایش آمادگی کارکنان شرکت و ارتقای توانمندی ها ، برای مقابله با بحران های احتمالی مانور ایمنی در برابر زلزله در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.
به منظور افزایش آمادگی کارکنان شرکت و ارتقای توانمندی ها ، برای مقابله با بحران های احتمالی مانور ایمنی در برابر زلزله در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۵۰۹

هرمزگان-جام جم انلاین-به منظور افزایش آمادگی کارکنان شرکت و ارتقای توانمندی ها ، برای مقابله با بحران های احتمالی مانور ایمنی در برابر زلزله در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد. 

 

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : پنجم دی ماه به عنوان «روز ایمنی در برابر زلزله» به قصد آگاهی رسانی و کاهش هرچه بیشتر خسارات ناشی از زلزله نامگذاری شده و هرسال با گرامیداشت زلزله بم برگزار می‌گردد.

 

حجت توحیدی ادامه داد: به دنبال حادثه زلزله غم بار بم  در سال 1382 مجموعه ای از اقدامات با هدف کاهش خطر حوادث و سوانح در کشور، مورد توجه کارشناسان و مسئولان قرار گرفت.

 

وی افزود : تدوین قانون مدیریت بحران، بازنگری در آئین نامه ها و ضوابط ساخت و ساز و بطور کلی موارد مرتبط به فعالیت های  پیشگیرانه و قبل از وقوع حوادث و توجه به ارتقاء تاب آوری کلیه سامانه ها و مولفه های در معرض خطر کشور، با سرعت و جدیت بیشتری دنبال شد.

 

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان توضیح داد : بر همین مبنا و به منظور ارتقای توانمندی ها و آمادگی کارکنان شرکت مجموعه ای از برنامه ها نظیر؛ آموزش کارکنان برای پناه گیری ، خروج اضطراری و امداد رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان و اطفاء حریق با همکاری سازمان هلال احمر و آتش نشانی اجرا می شود.

 

توحیدی افزود : در هفته آخر دی ماه بنا بر آموزش هایی که برگزار شده است یک دوره مانور ایمنی در برابر زلزله نیز در مجموعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار می شود تا کارکنان آموزش های فراگرفته را در محیطی شبیه به واقعیت تجربه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها