دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری و کاهش حوادث و خسارات احتمالی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۹۲۴۱۱
هشدار سطح نارنجی مدیریت بحران خوزستان
به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص وضعیت جوی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

 سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی حاوی توصیف شرایط جوی مورد انتظار، مناطق متأثر از سامانه جوی و مخاطرات احتمالی را همراه با توصیه‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری و کاهش حوادث و خسارات احتمالی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.

علی کرم پور افزود: تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز دوشنبه ۰۵/ ۱۰/ ۱۴۰۱ آغاز خواهد شود و تا روز چهارشنبه ۰۷/ ۱۰/ ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، بارش باران و برف و در نقاط مستعد رعد و برق باعث آبگرفتگی معابر عمومی، بارش برف و کولاک همراه با انسداد جاده‌ها و محورهای روستایی در نواحی سردسیر و کوهستانی، لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خسارت به صنعت کشاورزی، احتمال اختلال در انتقال حامل‌های انرژی به ویژه صنعت برق و گازرسانی خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها