سردار علی اکبر جاویدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از فراخوان‌های متعدد شبکه‌های معاند مبنی بر اعتصاب کامیون داران، تعدادی افراد در همراهی با دشمنان نظام و انقلاب اقدام به ایجاد مزاحمت و سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها کردند.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۶۳

جام جم آنلاین،فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو عامل سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها در شهرستان “قصرشیرین” خبر داد.

   سردار علی اکبر جاویدان عنوان کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر چند مورد سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها در مسیرهای منتهی به بازارچه‌های مرزی “پرویزخان” و “خسروی” که جزو فعال‌ترین بازارچه‌های کشور هستند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا مأموران انتظامی قصرشیرین با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی دو نفر از عاملان سنگ پرانی به سمت کامیون‌ها شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت آن‌ها را متوقف و نسبت به دستگیریشان اقدام کردند.

جاویدان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت توقیفی، تعدادی میخ دست ساز که برای پرتاب روی جاده و پنچرکردن لاستیک کامیون‌ها ساخته شده است، کشف شد.

وی از معرفی دو جوان ۲۹ و ۳۲ ساله به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با چنین افرادی که برای دیگران مزاحمت ایجاد و خواسته یا ناخواسته در مسیر همسویی با دشمنان قرار گرفته اند جزو اولویت‌های اصلی پلیس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها