مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)؛

چراغ خانه های آسمان لیان روشن شد

در این حادثه چهار تا پنج خودرو نیز در آتش سوختند.
کد خبر: ۱۳۹۲۰۹۰
 
به نقل از ایسنا؛  سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۲۱ تن در پی حریق یک مجتمع مسکونی در اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۶:۱۹ امروز (۴ دی ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵، وقوع حریق در یک مجمتع مسکونی چهار طبقه هشت واحده در منطقه پاداد اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه تاکون یک زن ۳۵ ساله کشته و ۲۱ نفر مصدوم شده‌اند. مصدومان این حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رهانی گفت: با توجه به احتمال افزایش مصدومان همچنان سه دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.

تخریب پارکینگ مجتمع مسکونی 

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردری اهواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۶:۱۸ امروز (۴ دی‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان، موضوع حریق در یک مجتمع چهار طبقه هشت واحده در خیابان ۱۸ پادادشهر اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: به محض دریافت این گزارش، نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و در کمتر از ۵ دقیقه در محل حاضر شدند. با توجه به وقوع حریق در پارکینگ، مهار حریق از خیابان ۱۹ آغاز شد.

قنبری با اشاره به سکونت ۳۴ نفر در این مجتمع گفت: در این حادثه ۲۱ نفر از همشهریان از مجتمع خارج شدند و نجات یافتند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند اما اطلاعی نداریم مصدومی فوت کرده یا نه.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار تا پنج خودرو نیز در آتش سوختند.

قنبری با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، افزود: در این حادثه پارکینگ این مجتمع نیز تخریب شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها