ابراهیم الموسوی، نماینده پارلمان لبنان درگفت‌و‌‌‌گو با «جام‌جم»:

امنیت و عزت لبنان، خط‌قرمز مقاومت است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

پروژه آمریکا برای آشوب در ایران شکست خورد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت که پروژه آمریکا برای ایجاد آشوب و اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.
کد خبر: ۱۳۹۱۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین، شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی که یک نسخه آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، اظهار داشت: سرنوشت پروژه آمریکا ناکامی و شکست است. ما این امر (شکست پروژه های آمریکایی) را در همه اقدامات آمریکایی ها در منطقه از افغانستان تا یمن، عراق، سوریه و لبنان شاهد بودیم.

وی افزود: همه پروژه های اغتشاش و آشوب آفرینی در منطقه با شکست مواجه شد؛ بویژه آنچه آمریکایی ها اخیرا علیه جمهوری اسلامی انجام دادند. آمریکایی ها دستاوردی جز ناامیدی و شکست بدست نیاورند.

شیخ البغدادی ادامه داد: آمریکایی ها تا این لحظه از این شکست ها درس نگرفته اند و خود و اذناب فاسد آنها همچنان بر پروژه های ناکارآمد و سست خود از قبیل اعمال محاصره اقتصادی پافشاری می کنند ولی آینده نشان خواهد داد که نتیجه ای جز شکست عایدشان نخواهد شد.

البغدادی درباره برخی از افراد در داخل لبنان که با آمریکایی ها و همدستان آنها همراهی می کنند، گفت: گویا هدف این است که این مردم (مردم لبنان) را به خاطر صبر و جهاد آنها مجازات کنند، این نشان می دهد که طبقه حاکم برخاسته از میان مردم نیست و شباهتی هم به آنها ندارد. این وضعیت ایجاب می کند که اقشار مختلف مردم لبنان در قبال توطئه این طبقه فاسد که سرنوشت کشور را با منافع آمریکایی ها و متحدان آنها گره می زند، آگاه و هوشیار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها