درباره داور شهرآورد۹۹

زاهدی‌فر،مرد لحظات جنجالی

چیزی که پرسپولیس از آن می‌ترسید اتفاق افتاد

لوکادیا رفت، یحیی بدون مهاجم در دربی

سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد یورگن لوکادیا بدون اجازه ایران را به بهانه بیماری همسر ترک کرد (شاید برای همیشه).
کد خبر: ۱۳۹۱۴۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، در خبری که سایت پرسپولیس منتشر کرد، ترک ایران از سوی مهاجم هلندی مورد تایید قرار گرفته و در آن آمده : یورگن لوکادیا بامداد امروز دوشنبه کشور را ترک کرد.این بازیکن در توجیه اقدام خود به باشگاه اعلام کرده که به علت مشکلات خانوادگی باید به سرعت نزد خانواده‌اش برود.

با خبری که روز گذشته و در رسانه باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود، معلوم بود که لوکادیا در ایران ماندنی نیست. اساسا خبرهایی مثل این از طرف باشگاه‌های ایرانی لاپوشانی می‌شود و باشگاه‌ها تمام تلاش خود را برای حل مسئله انجام می‌دهند اما ظاهرا اصرار این بازیکن هلندی برای ترک ایران بیش از حد معمول بوده و با وجود اینکه تمام تمرکز کادر مدیریتی صرف راضی کردن برای ادامه حضور وی در ایران و مشارکت در دربی فردا بوده، او در نهایت جمع سرخپوشان را ترک کرده است.

این بدترین خبری است که می‌توانست برای پرسپولیس اتفاق بیفتد چراکه آنها پیش از این، شیخ دیاباته، مهاجم خود را نیز به دلیل کشیدگی همسترینگ از دست داده‌اند، مصدومیتی که قبلا هم برای شیخ رخ داده و ممکن است دوباره هم برایش اتفاق بیفتد. بنابراین پرسپولیس در بازی فردا  باید روی دو بازیکن داخلی خود، مهدی عبدی و حامد پاکدل برای گشودن دروازه استقلال اتکا کند. دو مهاجمی که سابقه گل زدن به استقلال را با پیراهن پرسپولیس و آلومینیوم اراک دارند اما با وجود لوکادیا و شیخ انتخاب‌های سوم و چهارم گل‌محمدی محسوب می‌شدند.

نکته عجیب در مورد لوکادیا این است که او که به عنوان یک خرید خارجی و میلیون دلاری بعد از مدتها جست‌وجوی باشگاه به ایران آمده بود و در مدت حضورش در پرسپولیس بسیار خوب کار کرده بود، در حالی ایران را ترک کرده که به نظر نمی‌رسد موضوع بیماری همسرش حقیقت داشته باشد و او این مسئله را بهانه کرده تا بتواند به کشورش برگردد. حالا باید دید که او برای ادامه کار با پرسپولیس چه شرایطی خواهد داشت و قرارداد طرفین باتوجه به پشت کردن به تیم در آستانه حساس‌ترین بازی نیم فصل ادامه خواهد داشت یا خیر.

با این حال به نظر می‌رسد اگر لوکادیا اگر دیگر نخواهد در ایران در فوتبالش ادامه دهد با توجه به دوره کاری موفقش در جمع پرسپولیسی‌ها و بازگشت به شرایط مسابقه بتواند با توجه به سوابق خیلی سریع با باشگاهی دیگر قرارداد ببندد به خصوص که دوره رخوت او در مسابقه باشگاهی و دوری‌اش از فوتبال با عملکرد بسیار خوب در پرسپولیس جبران شده و این مسئله می‌تواند مورد توجه هر تیمی قرار بگیرد که بخواهد دست به استخدام او بزند.

با این حال هنوز نمی‌شود به صورت قطع پایانی برای این همکاری متصور بود اما به نظر می رسد بازیکنی که پیش از دربی چنین کاری انجام می‌دهد، قصد ندارد به کارش در باشگاهی که با آن قرارداد دارد ادامه بدهد. از این به بعد تیم حقوقی و سنبه پرزور وکلای سرخپوشان است که در حل این مسئله تاثیرگذار خواهد بود اما آنچه که هست فعلا گل‌محمدی باید برای بازی مهم تیمش مقابل استقلال کاملا ترکیب را تغییر بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها