سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.

کنعانی گفت: مقامات آمریکایی در تداوم ادعاهای سیاسی بی اساس و اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاریهای متعارف دفاعی و نظامی ایران و روسیه را زیر سوال می‌برند!

کنعانی افزود: این کارزار تبلیغاتی آمریکایی‌ها که مبنای آن بر دروغ پردازی و فریبکاری قرار گرفته، با اهداف مختلفی از جمله اعمال فشار سیاسی به جمهوری اسلامی ایران، دامن زدن به ایران هراسی و سرپوش نهادن بر جنگ طلبی خود صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده ایم، همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین المللی دو کشور در حال گسترش است و علیه هیچ کشور ثالثی نیست.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها