چیزی که پرسپولیس از آن می‌ترسید اتفاق افتاد

لوکادیا رفت، یحیی بدون مهاجم در دربی

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت مخفیانه و بدون اطلاع باشگاه ایران را ترک کند اما در فرودگاه امام خمینی متوجه شد ممنوع الخروج است و باید پروسه اداری را طی کند.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر نشد تا چمدان‌های خود را برای خروج از کشور ببندد و راهی فرودگاه امام خمینی شود و کشور را بدون اطلاع مسئولان باشگاه ترک کند.

او هنگامی که قصد خروج داشت با تصمیم مأموران نیروی انتظامی مبنی بر ممنوع‌الخروجی به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش با توجه داشتن ویزای کار روبرو شد.

همین موضوع باعث شد تا لوکادیا با مسئولان باشگاه در فرودگاه تماس بگیرد و آنها را در جریان تصمیم ناگهانی و شوکه کننده خود قرار دهد.

باشگاه نیز ضمن مخالفت صریح با خواسته او اعلام کرد هرگونه جدایی‌اش غیر قانونی است و نمی‌تواند بدون دریافت برگه تسویه مالیاتی از کشور خارج شود.

لوکادیا در حالی صبح امروز در بازگشت به هلند باز ماند که مطالبات ماه‌های حضورش در ایران را گرفته است و طلبی ندارد اما بیماری همسرش را بهانه‌ای برای خروج از کشور عنوان کرد.

لوکادیا به مدیران باشگاه اعلام کرده است دیگر در تمرینات حاضر نخواهد شد و قطعاً پس از پشت سر گذاشتن امور اداری از ایران خارج خواهد شد.

این در حالی است که سرخپوشان پایتخت با اعلام قبلی سازمان لیگ برتر تنها دو روز دیگر مهم‌ترین بازی خود را مقابل استقلال برگزار می‌کنند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها