تجربه ثابت کرده که اطلاع و آگاهی از امور حقوقی از اهمیت به‌خصوصی برخوردار است اما در حالت عادی کسی به این فکر نمی‌کند که در پی آگاهی از قوانین حقوقی مختلف باشد.
تجربه ثابت کرده که اطلاع و آگاهی از امور حقوقی از اهمیت به‌خصوصی برخوردار است اما در حالت عادی کسی به این فکر نمی‌کند که در پی آگاهی از قوانین حقوقی مختلف باشد.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۶۷

به همین خاطر در صورت مواجهه با پرونده‌های مختلف افراد با معظلات بسیاری گریبانگیر می‌شوند. درست در همین نقطه است که اهمیت در اختیار داشتن یک وکیل کاربلد را متوجه می‌شویم، زیرا در جریان حل این معظلات؛ زمان، هزینه و انرژی فراوانی از ما گرفته می‌شود. البته امروزه با وجود اینترنت و دسترسی مطمئن و سریع به یک مشاوره حقوقی یا وکیل آنلاین آشنا با این مسائل، دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد. پلتفرم دیجی حق با همکاری جمعی از وکلای پایه یک دادگستری این امکان را در اختیار کاربران عزیز قرارداده تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانند با وکلای مجرب و مشاورین حقوقی در ارتباط باشند.

مشاوره حقوقی آنلاین دیجی حق و حوزۀ فعالیت آن

کاربران پس از مراجعه به پلتفرم دیجی حق و پرسش سوال از وکیل آنلاین دیجی حق می‌توانند تمام مراحل ملاقات با وکیل، ارسال مدارک و ... را به صضورت آنلاینم انجام دهند. البته در صورت نیاز وکیل می تواند در دادگاه کنار موکل حاضر شود و یا با او ملاقات حضوری نیز داشته باشد. وکیل باید کاربلد باشد چرا که یک وکیل کار بلد تمهیدات لازم را برای دفاع از تمامی حقوق موکل در دادگاه تدارک می‌بیند، از این رو در هیچ پرونده‌ی حقوقی جای نگرانی برای شخصی که وکیل متخصص اختیار کرده وجود ندارد. در ادامه به صورت کلی چندی از پرونده‌هایی که در دادگاه‌ها به آنان پرداخته می‌شود را توضیح می‌دهم.

·         پرونده حقوقی کیفری

حقوق جزا یا حقوق جنایی قوانینی را شامل می‌شود که بر چگونگی مجازات اشخاص از طرف دولت اذعان دارد. در واقع پرونده‌های حقوقی کیفری اعمالی را بررسی می‌کند که به منافع و نظم عمومی زیان میرساند و اثر آن به اندازهای شدید است که دولت باید، به وسیله اعدام یا حبس، غرامت و تبعید، مجرم را مجازات کند. پرونده‌های کیفری در زمره شعبه‌های حقوق عمومی قرار می‌گیرند.

·         پرونده خانواده و طلاق

کاری که یک وکیل کار بلد در پرونده مرتبط با خانواده و طلاق انجام می‌دهد نیز گستره زیادی دارد. رسیدگی به پروندهی طلاق، تسلط به تمامی قوانین موجود در حوزه مهریه، ازدواج و طلاق که مواد قانونی 1078 تا 1101 را شامل می‌شوند. تداوم پیگیری‌های طلاق و بررسی‌ها برای احقاق حقوق موکل، همچنین تسریع توقیف اموال مرد که ممکن است در صورت تعلل موجب ضایع شدن حق زن شود، تلاش برای از میان برداشتن تنش در خانواده و کنترل بحران.

·         پرونده تجاری

مشاور حقوقی آنلاین علاوه بر فعالیت‌هایی چون ثبت شرکت، می‌تواند در جلسات مربوط به امور تجاری شرکت حضور مؤثر  و مداوم داشته باشد. همچنین انعقاد قراردادهای شرکت‌های تجاری و موسسات مالی و همچنین بررسی آن‌ها را برعهده می‌گیرد. اختلافات تجاری را بین شرکت‌های گوناگون و شرکای مختلف حل ‌کند. علاوه بر این موارد در تنظیم و عقد قراردادهای تجاری گوناگون و مختلف نظیر خرید و فروش املاک و مستغلات نیز نقشی تأثیرگذار دارد.

·         پرونده اسناد و ثبت

حقوق ثبتی و اسناد نیز در بررسی‌های حقوقی از اهمیت به‌خصوصی برخوردارند و در جایگاه حقوق عمومی قرار می‌گیرند. وکیل ثبت باید در بحث اعتبار اسناد رسمی و قابلیت اجرای مفاد آن و صلاحیت دفاتر اسناد رسمی و سردفتران و همچنین تخلفات و جرائم و مجازات‌های مرتبط با کارکنان و اجزاء سازمان ثبت و دفاتر اسناد رسمی آگاهی کامل داشته باشد.

 

 

مشاوره حقوقی آنلاین با عاملیت وکلای مجرب دیجی حق

همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که تا چه اندازه قوانین حقوقی پیچیده و سخت هستند، از جهتی بسیاری از افراد فقط به دانستن قوانین معمول روزمره بسنده می‌کنند. اما در زندگی عادی و روزمره نیز اتفاقات و اختلافاتی به وجود می‌آید که حل آن‌ها به نظر غیر ممکن می‌رسد، در واقع مسئله اصلی عدم آگاهی افراد است. مسلماً باید شخصی در کنار شما باشد تا به درستی با ارائه‌ی مشاوره حقوقی آنلاین یا حضوری بتواند شما را در زمینه مشکلی که پیش آمده راهنمایی کند.

با توجه به تخصصی‌شدن رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و به دنبال آن، نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بسیار ضروری و حائز اهمیت است. علاوه بر این نکات، لازم است که وکیل مورد نظر شما یک کارشناس واقعی باشد تا بتواند متناسب با عمق مشکل شما تمامی جوانب را در نظر بگیرد و از راه‌های قانونی سریع و مطمئن به حل آن اقدام نماید. با توجه به موضوع وکالت و همچنین دفاع در مراجع کیفری شما می‌توانید با وکلای پایه یک دادگستری دیجی حق مشورت کرده و مشاوره بگیرید.

همچنین با توجه به تنوع خدمات حقوقی ارائه شده توسط پلتفرم دیجی حق که در سه قالب سایت، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن به فعالیت می‌پردازد، می‌توانید از تخصص بهترین وکلای پایه یک دادگستری این پلتفرم بهره‌مند شوید.

 

مزایای استفاده از پلتفرم دیجی حق

·         مواجهه با صداقت در رفتار و گفتار وکلای آنلاین دیجی حق.

·         امکان توضیح و تشریح کامل روند پرونده.

·         همراهی و پیگیری دقیق پرونده.

·         اطلاع و اعلان درست و دقیق به موکلین.

·         پاسخ گو بودن وکلای دیجی حق در ساعات مختلف شبانه روز.

·         تسریع در روند ثبت دادخواست موکل.

·         تلاش جهت مصالحه و صلح و سازش بین افراد در مواقع مورد نیاز.

 

 

وکیل پایه یک دادگستری اما اضطراری!

مشاوره حقوقی با وکیل کار بلد قبل از هرگونه اقدام حقوقی سنجیده‌ترین و عاقلانه‌ترین کار ممکن است، زیرا بنابر ذات قانون مسائل حقوقی علاوه بر پیچیده بودن از حساسیت بالایی نیز برخوردارند به گونه‌ای که کوچکترین سهل‌انگاری و اشتباه می‌تواند عواقب بدی برای فرد و اطرافیانش به بار بیاورد. در واقع رشد چشمگیر تقاضای مردم برای انجام مشاوره حقوقی در سال‌های اخیر مایه‌ی خرسندی بوده است زیرا این نشان‌دهنده‌ی سواد و آگاهی جامعه از اهمیت و التزام آگاهی حقوقی است.

اما با این وجود پس از آگاهی از اطلاعات حقوقی افراد متوجه روند قانونی اعمال می‌شوند بنابراین یکی از اقدامات لازم برای زندگی بهتر کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه است، مخصوصاً که مسائل حقوقی حوزه‌های متفاوتی دارند. اضطرار دسترسی به وکیل حقوقی آنجا مشخص می‌شود که با چندین مشکل حقوقی و حتی کیفری روبرو شوید؛ پس در این لحظات راه حل اولیه مراجعه به یک وکیل کار بلد، متخصص و حرفه‌ای است.

در کنار ابعاد و انواع مختلف مشکلات حقوقی، سرعت و کیفیت انجام این مشکلات نیز از اهمیت به‌خصوصی برخوردار است. از این رو برای پاسخ به سوالات اولیه که اولین راهکارهای حل یک مشکل است، از مشاور و وکیل معتمد کمک بگیرید. به این منظور پلتفرم دیجی حق آماده خدمت رسانی به عموم مردم ایران است. از جمله مزیت‌های این پلتفرم تعدد وکلا و کارشناسان حقوقی و متخصص بودن مشاوران و وکلاء در حوزه کاری خود است که هرگز شما را مأیوس نخواهند کرد. البته توجه داشته باشید که با انتخاب وکیل آنلاین در دیجی حق می‌توانید قرار ملاقات حضوری نیز مشخص کنید. همچنین با انتخاب وکیل آنلاین، وکیل با عزمی راسخ برای احقاق حق موکل خود در دادگاه حاضر خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید برای انعقاد قرارداد به صورت حضوری نیز اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها