مدیرکل صمت استان همدان گفت: تمام تلاشمان این است که از عملکرد جزیره‌ای در استان پرهیز کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۳۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، احمد شانیان، در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران دانشگاه آزاد اسلامی همدان در سال آینده راه‌اندازی کلینیک کسب‌وکار در همدان گفت: زمانی می‌توانیم در کلینیک کسب‌وکار موفق باشیم که به اساتید دانشگاه‌ها و مشاوران اعتماد داشته باشیم و این موضوع نیازمند ترویج فرهنگ مشاوره است.

وی به اهمیت به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در صنایع اشاره کرد و گفت: در ابتدا باید صنایع رشته‌های موردنیاز خود را شناسایی و اعلام کنند، همچنین دانشگاه بر اساس سند چشم‌انداز توسعه و متناسب با نیاز صنایع اقدام به جذب دانشجو کند و در این صورت می‌توان گفت دانشگاه‌ها و صنایع در ایجاد ارتباط موفق عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال آینده واحدهای تولیدی در استان مورد پایش قرار خواهند گرفت که این امر به علت دسترسی راحت‌تر از شهرک‌های صنعتی آغاز می‌شود تا بتوانیم به طور دقیق تعداد واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل را مشخص کنیم و در راستای احیای آن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

شانیان با بیان اینکه آموزش زیر بنای توسعه است، تصریح کرد: در استان همدان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و می‌توان از این پتانسیل‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.

وی به افزایش کیفیت تولید کالاهای داخلی اشاره کرد و افزود: محصولات ایرانی باید صادرات محور باشند چرا که در این صورت می‌توانند در فضای رقابتی موفق عمل کنند.

مدیرکل صمت با بیان اینکه در طرح تامین مالی زنجیره‌ای مبلغ تسهیلات به جای فرد به واحد تامین‌کننده مواد اولیه پرداخت می‌شود، اظهار کرد: در این صورت علاوه بر تامین نیاز هر دو شرکت جلوی سوءاستفاده ها هم گرفته خواهد شد.

وی به روحیه جوانی در کار اشاره کرد و گفت: جوانان پتانسیل‌های ویژه‌ای دارند که شاید یک فرد با سن بالاتر نداشته باشد، شجاعت، صحبت‌های بی مهابا و روحیه مطالبه‌گری از ویژگی‌های جوانان است که می‌توان از آن‌ها به بهترین شکل در فضای مدیریتی بهره برد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان شانیان صمت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها