یادواره ۴۶ شهید بخش شمیل بندرعباس با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان دفاع مقدس در گلزار شهدای این بخش برگزار شد.
یادواره ۴۶ شهید بخش شمیل بندرعباس با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان دفاع مقدس در گلزار شهدای این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۱۲۳۰

هرمزگان-جام جم انلاین-یادواره ۴۶ شهید بخش شمیل بندرعباس با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان دفاع مقدس در گلزار شهدای این بخش برگزار شد.

 

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: یکی از برکات شهدا تجسم باور‌های اعتقادی ما بود و در هشت سال دفاع مقدس شاهد تجلی این باور‌های اعتقادی بودیم.

 

سردار مجید خادمی با بیان اینکه شهدا هیچوقت به دنیا دلبسته نشدند، افزود: نمایش توانمندی‌ها یکی دیگر از برکات شهدا بود و در دوران دفاع مقدس ابتکارات مختلفی به نمایش گذاشتند.


وی گفت: شهدا و رزمندگان عزیز دفاع مقدس در عملیات دشوار والفجر هشت از رودخانه‌ای به عمق ۲۰ متر گذشتند و با تصرف فاو، دنیا را حیرت زده کردند.

 

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا برای ما تهدید‌ها را در حوزه نظامی و دیگر حوزه‌ها به فرصت تبدیل کردند و امروز نیز جوانان ما از چنان توانمندی برخورداند که دشمنان همواره به عنوان تهدید از آن‌ها یاد می‌کنند.


سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم گفت: مردم ولایتمدار بخش شمیل همواره با ایمان، تعهد و اراده قوی پای ولایت ایستاده اند.


این مراسم با خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس همراه بود و در پایان نیز از خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها