مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی:

اعطای ۲۹۲ میلیارد تومان وام ازدواج در آذربایجان شرقی

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی گفت: امسال تاکنون ۳۸هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب ۷۶ هزار و ۹۰۰ فقره وام توسط این بانک در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۳۹۱۰۳۵

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: ایمان صمدی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده ۲هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در قالب سه هزار و ۱۸۶ فقره تسهیلات وام فرزندآوری و ازدواج در آذربایجان شرقی بوده است.

وی افزود: تمام وام های ازدواج و فرزندآوری درخواست شده در این بانک در مدت یک هفته اقدام و پرداخت شده طوری که اکنون فردی در صف این نوع تسهیلات نداریم و بیش از ۸۰ درصد سهم خود را پرداخت کردیم.
صمدی ادامه داد: ۵۲ هزار میلیارد ریال منابع استانی این بانک است که با ارایه تسهیلات به مبلغ ۳۸هزار میلیارد ریال نسبت منابع به مصارف این بانک در آذربایجان شرقی ۷۵درصد بوده است.

وی با بیان اینکه منابع بانکی بانک قرض الحسنه مهر ایران در سطح کشور به طور متوسط رشد ۶۰ درصدی دارد، گفت: این افزایش در آذربایجان شرقی ۸۱درصد است که البته در مصارف و ارایه تسهیلات نیز ۷۷درصد افزایش داریم.

وی همچنین با اشاره به خدمات بانک بر اساس مسئولیت اجتماعی بانک ها، گفت: در طرح شهید سلیمانی که منابع آن از طریق جریمه دیرکرد تامین شده ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در کشور به زلزله زدگان هرمزگان و آزادسازی زندانیان غیرعمد نیز کمک شده است.

صمدی با بیان اینکه به سه میلیون نفر وام قرض الحسنه اعطا شده است، گفت: امسال تاکنون ۷۶هزار نفر در آذربایجان شرقی تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند.

وی همچنین گفت: به یکهزار و ۱۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور تا سقف پنج میلیارد ریال با نرخ چهار درصد با بازپرداخت یک تا ۶۰ ماه با هدف ایجاد اشتغال تسهیلات بانکی پرداخت می شود که از این تعداد ۱۲۰ شرکت دانش بنیان سهم آذربایجان شرقی است.

صمدی از افتتاح صندوق قرض الحسنه خبرنگاران در آذربایجان شرقی با حمایت استانداری و شورای اطلاع رسانی استان خبر داد و افزود: اکنون این صندوق با سرمایه اولیه هفت میلیارد ریال فعالیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ۵۰ درصد منابع مورد نیاز اولیه اصحاب فرهنگ و هنر را متولیان و دیگر دستگاه ها برای ارایه تسهیلات تامین کنند آمادگی داریم ۵۰ درصد بقیه را با سود چهار درصد تامین کنیم.​

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها