مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک و ۱۱ زمین ورزشی چمن بزرگ تا پایان سال در هرمزگان خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک و ۱۱ زمین ورزشی چمن بزرگ تا پایان سال در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۰۸۷۶

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک و ۱۱ زمین ورزشی چمن بزرگ تا پایان سال در هرمزگان خبر داد. 

 

مظفر خادمی نسب در مجمع عمومی فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان طی چند سال گذشته رشد بهتری به خود گرفته افزود : اتفاقاتی که طی یک سال گذشته افتاده بی سابقه بوده است.

 

خادمی نسب ادامه داد : باشگاههای بسیار خوبی در استان داریم که با دست خالی عملکرد خوبی نیز داشته اند و تیم های شهرستانهای استان با سخت ترین مشکلات و کمترین امکانات نتایج موفقی داشته اند.

 

وی یادآور شد : صنایع در حوزه سلامت ۳۰۰ میلیارد کمک کرده اند که امیدواریم که این نوع نگاهها و کمکهادر ورزش هم صورت بگیرد زیرا نقش ورزش بسیار اثر گذار و مهم است و می تواند موجب تحرک ، شادابی ، جلوگیری از معضلات اجتماعی و دهها فایده دیگر برای جوانان این استان باشد.
 

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت : تا پایان سال ۱۱ زمین چمن مصنوعی بزرگ و ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی کوچک در سطح استان افتتاح خواهیم کرد.

 

خادمی تصریح کرد : بدنبال راهکارهایی هستیم تا هم در حوزه زیرساخت و هم در حوزه قهرمانی اتفاقات خوبی بیفتد و بدنبال صعود نمایندگان به لیگ دسته اول و لیگ برتر و بدنبال رشد همه جانبه فوتبال در سراسر استان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها